ANAF vine cu o nouă cerință care stârnește controverse: restaurantele și sălile de evenimente trebuie să raporteze detalii despre nunți, botezuri, majorate sau alte...
Dar care sunt aceste detalii? Este vorba despre datele clienților, informații cu privire la meniuri, avansuri și serviciile suplimentare.
Prin urmare, Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a transmis operatorilor de locații și spații de evenimente o cerere oficială prin care solicită informații detaliate despre toate evenimentele sociale și corporate desfășurate între lunile august și decembrie 2025, conform unui document publicat de mai multe firme din domeniu.
De exemplu, ANAF solicită următoarele:
Informațiile vor fi centralizate de Direcția Antifraudă. Mai mult, lipsa raportării, în termen de 5 zile, aduce sancțiuni contravenționale. Conform ANAF, această măsură face parte din eforturile de monitorizare și prevenire a evaziunii fiscale în sectorul serviciilor pentru evenimente.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News