Udrea își laudă frunza, considerând brandul o alegere inspirată

Deși nu mai este ministru al Turismului din mai 2012,  Elena Udrea își apără frunza aleasă ca brand de țară, considerând-o "o alegere inspirată". Pe de cealaltă parte, actualul ministru al Turismului, Maria Grapini, ia în considerare rebranduirea. 

Elena Udrea a scris pe contul său de Facebook că de curând a aflat culoarea anului 2013, și anume, verdele, motivând că alegerea acestei culori se referă "și la trendul actual al destinațiilor de vacanță". Fostul ministru al Turismului și-a lăudat frunza, explicând că "alegerea brandului turistic al României se dovedește inspirată" încă o dată.

"Considerat la lansare unul dintre cele mai reușite branduri la nivel internațional, primul care sugerează o destinație de turism ecologic, premiat ca atare de câteva ori, România (brandul turistic - n.r.) vorbește despre pădurile din Carpați, despre pădurile neatinse. Un brand verde, la modă, care ar trebui să atragă turiști din toată lumea către România", mai scrie în mesajul postat de Udrea.

Democrat-liberala își încheie mesajul printr-o frază scoasă din dicționarele de înțelepciune populară :"Numai că, dacă am fost binecuvantați cu această țară, nu înseamnă că cineva ne baga și în traistă".

Cu toate acestea, frunza Elenei Udrea ar putea fi schimbată de noul ministrul al Turismului, Maria Grapini, care ia în calcul rebranduirea. Grapini a susținut că va evalua impactul campaniei de brand turistic demarate de fostul ministru, punând în balanță indicatorii de eficiență și costurile, aproximate la 900.000 de euro.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel