Una dintre ipotezele luate în calcul de anchetatori este, că la iesirea dintr-un tunel, autocarul avea viteză, a ieşit de pe carosabil, a rupt parapetul şi s-a prăbuşit 40 de metri, într-o prăpastie.Autocarul este, în continuare, în prăpastie, iar la locul tragediei sunt mai multe echipaje de poliție. Sunt așteptați și oficiali din Ministerul de Interne muntenegrean, care urmează să stabilească exact cauzele tragediei, potrivit
Digi24.
Mai sunt vehiculate și alte ipoteze: fie șoferul, despre care nu se știe dacă a decedat sau este rănit, a adormit la volan, fie autocarul a avut o defecțiune tehnică. Ce se știe sigur este că, la fața locului, nu există urme de frânare.
Ipoteza ca șoferul să fi adormit la volan este însă puțin probabilă. Asta pentru că, înainte cu doar câteva de producerea accidentului, întregul grup din autocar înnoptase la Belgrad.
Accidentul a avut loc pe o șosea montană care leagă capitala Podgorica de localitatea Kolașin, imediat după ce autocarul a ieșit dintr-un tunel.
Autocarul a rupt, practic, balustrada și a căzut într-o prăpastie adâncă de 30-40 de metri. Oamenii s-au adunat de urgență și au încercat să ajute”, a povestit jurnalista Ivana Miloradovic.
O supravieţuitoare a descris modul în care a avut loc accidentul. „Totul s-a întâmplat foarte rapid. Şoferul conducea cu viteză mare în momentul accidentului, iar autobuzul a alunecat”, a povesitit Carmen Dorobec.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News