Coca-Cola a organizat o petrecere surpriză pentru unul dintre cei mai înfocaţi fani: Mihaela Pădure. Ca parte din campania „Împarte o Coca-Cola”, brandul a răsplătit fidelitatea unuia dintre cei mai activi fani de pe pagina de Facebook, oferindu-i o experienţă unică şi ocazia să împartă o Coca-Cola cu cei mai buni prieteni, într-un mod inedit.
Surpriza pregătită de Coca-Cola pentru Mihaela, o tânăra de 23 de ani, a inclus un zbor cu elicopterul deasupra Capitalei, folosind ca punct de plecare singurul heliport din ţară, şi o petrecere surpriză alaturi de prieteni şi colegi. Petrecerea a fost găzduită de Dani Oţil, complicele brandului Coca-Cola în a-i oferi Mihaelei o seară de neuitat, care a inclus şi un concert live Viţa de Vie, formaţia preferată a Mihaelei. Mai mult, timp de două săptămâni, celebrul semn publicitar Coca-Cola din Piaţa Romană, Bucureşti, va purta numele Mihaela.
“Pentru prima dată în istoria brandului, vara aceasta Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor săi. Ne-au bucurat entuziasmul cu care fanii au întâmpinat campania şireacţiile impresionante stârnite în social media de dozele personalizate.Mii de fani şi-au postat pe paginile personale de Facebook fotografii cu sticle Coca-Cola cu numele lor. Astfel, ideea sărbătoririi celor mai activi fani ai brandului a venit firesc, pentru a le mulţumi pentru fidelitatea lor.Ca Mihaela mai sunt şi alti fani, la fel de înfocaţi,cărora le vom dedica surprize în urmatoarele zile.”, declară Anca Năstase, Marketing Activation Manager Coca-Cola România şi Moldova.
„Am folosit Facebook şi instrumente care contorizează activitatea şi interacţiunile de pe pagina Facebook a unui brand pentru a identifica cei mai activi fani. Am ales această modalitate pentru că pagina de Facebook Coca-Cola a fost creată de doi fani ai brandului, care au dorit săîmpărtăşească pasiunea pentru Coca-Cola”,continuă Anca Năstase.
În noua campanie „Împarte o Coca-Cola”, cele mai populare 150 de nume din România înlocuiesc emblematicul logo al brandului pe sticlele de Coca-Cola şi îi îndeamnă pe consumatori să îi suprindă pe cei dragi oferindu-le o sticlă de Coca-Cola cu numele lor.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.
Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentăîn peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.8 miliarde de portii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajati care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliazăşi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company in România).
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu