Primăria Capitalei vine cu precizări referitoare la informațiile apărute în presă privind un proict de hotărâre ce are ca obiect fondul imobiliar.
Avand in vedere informatiile aparute in mass-media conform carora in cadrul "Proiectului de hotarare privind aprobarea delegarii serviciului de intretinere, reparatii curente si administrare a fondului imobiliar aflat in proprietatea Municipiului Bucuresti si/sau administrarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti (domeniul privat al statului) catre Compania Imobiliara București S.A." exista o anexa care prezenta un tabel in care erau prevazute costuri foarte mari pentru eliberarea de duplicate sau copii ale unor documente, Primaria Municipiului Bucuresti face urmatoarele precizari:
- Anexa respectiva a fost restrasa, intrucat a fost vorba despre o eroare materiala care, din pacate, nu a fost sesizata de persoanele care au prelucrat informatiile din cadrul proiectului de hotarare; aceasta eroare va fi corectata, confor?m legislatiei in vigoare.
[citeste si]
Mai mult decat atat, eroarea materiala nu avea cum sa produca efecte, pentru ca, potrivit normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informa?iile de interes public, la art. 18, alin 5 se prevede: "Costul serviciului de copiere va fi aprobat, respectiv actualizat prin actul administrativ al conducatorului autoritatii sau institutiei publice centrale sau locale si nu poate depasi 0,05% din salariul minim pe economie calculat per pagina".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News