Poliţia Română a lansat joi campania preventivă intitulată "Nu-ţi scăpa casa din ochi".
Campania urmăreşte conştientizarea riscurilor la care se expun oamenii când îşi lasă uşile descuiate, ferestrele neasigurate sau când lasă să intre în casă persoane necunoscute, care se recomandă ca fiind reprezentanţi ai unor instituţii publice.
Spărgătorii de locuinţe au început să caute ponturi inclusiv pe Facebook, unde unele persoane postează fotografii din interiorul propriilor locuinţe, au declarat, joi, judiciariştii Poliţiei Române, informează Mediafax.
Campania preventivă, desfăşurată împreună cu societatea de asigurări Groupama, va dura până în iulie, timp în care vor avea loc întâlniri cu asociaţiile de proprietari şi vor fi împărţite 300.000 de scrisori şi 150.000 de broşuri. Totodată, la avizierele blocurilor, la sediile unităţilor de poliţie, la intrările în centrele comerciale şi în alte locuri publice vor fi expuse 5.000 de afişe.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News