Oficiul Internaţional pentru Invenţii şi Mărci a recunoscut unicitatea brandului României

logo brand turistic romania
logo brand turistic romania

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat că Oficiul Internaţional pentru Invenţii şi Mărci și Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci au declarat brandul turistic al României original și unic.

Potrivit ministrului, The Office for Harmonization in the Internal Market (Trade Marks and Designs - OHIM) a declarat brandul României ca fiind original pe 28 octombrie, iar răspunsul celor de la OSIM a venit în urmă cu o lună. Udrea a adăugat că a primit o declaraţie de la compania pe site-ul căreia era postată o imagine similară celei din brandul turistic al României, în care era specificat că desenul din logo-ul românesc este original.

"Cel despre care s-a scris că ar fi creator ne-a dat o declaraţie în care specifică faptul că nu este vorba de un produs identic, ci este un desen original şi îl recunoaşte ca atare. În aceste condiţii, brandul României este considerat original pe piaţa internă şi internaţională şi îl vom folosi în toate campaniile viitoare, inclusiv în cea pe care o vom derula împreună cu Facebook", a adăugat Udrea.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel