Mircea N. Stoian, fostul coprezentator al emisiunii "Un Show Păcătos", revine în televiziune, cu o emisiune care nu se adresează "devoratorilor de manele şi tabloide".
Într-un interviu acordat ziare.com, Mircea N. Stoian a vorbit despre revenirea în televiziune, precum și despre noua sa emisiune, "Pressing", pe care o va realiza la postul de televiziune Money Channel.
[caption id="attachment_307721" align="alignleft" width="310"] Sursa foto: paginademedia.ro[/caption]"Revenirea sa face firesc, precum se amestecă apa dulce cu cea sărată, la gurile Dunării. Și fără prea multe hopuri. După o lună de repetiții, emisiunea a început să prinda carne, asta pentru a compensa faptul că eu nu mai mănânc deloc carne. Mai sunt multe lucruri de făcut: deocamdată sunt în rodaj și nu am turat motoarele cât ar trebui. Cam prin vară vom vorbi de o emisiune cu adevărat definită HD. Exact când voi reveni și eu la forma fizică pe care mi-o doresc și pentru care trag câte două ore aproape zilnic", a declarat Stoian.
Despre mutarea de la tabloid la o emisiune serioasă, Mircea N. Stoian a afirmat că "e ca trecerea de la hochei pe gheață la mersul cu rolele pe asfalt. Principiile mișcării rămân aceleași".
Care este publicul țintă al emisiunii Pressing
Stoian a vorbit și despre noua sa emisiune de la Money Channel, precizând că emisiunea Pressing se adresează unui public deștept și cu simțul umorului.
"Emisiunea "Pressing" de la Money Channel are ca public țintă mediul de afaceri din zona mijlocie și mică. Se adresează cu predilecție celor cu studii superioare și peste, care însă nu au cunoștiințele necesare abordării "High Tech" a subiectelor economice. E o emisiune pentru oameni deștepți și cu simțul umorului, nu pentru devoratori de manele și tabloide. E o emisiune de economie popularizată, cu accent pe impactul social major al știrilor analizate. Ca ton se plasează în zona colocvială decentă", a explicat Mircea N. Stoian.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu