Coca-Cola România a fost din nou premiată la una dintre cele mai importante competiții de publicitate, Golden Drum 2013. Astfel, Coca-Cola câștigă Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST, la categoria Digital Campaigns.
„Când știi că ai în spate o istorie de 127 de ani, provocarea de a contura o experiență de brand nouă, care să fie cât mai bine ancorată în stilul de viață al consumatorilor, este cu atât mai mare. Atunci când ești ambițios, când inovezi continuu și dezvolți inițiative de comunicare curajoase, reușești să pui bazele unor campanii unice, apreciate la nivel internațional. Această reușită atestă, încă o dată, potenţialul creativ extraordinar pe care îl are brandul Coca-Cola. Felicitări și mulțumiri echipelor implicate!”, declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova.
“Acest Duet Banner pe telefon, făcut în premieră absolută, reprezintă acum un nou trend în publicitatea online – implicarea directă a consumatorilor, care începe în online şi apoi se mută în lumea reală. Suntem foarte mândri de aceasta campanie care integrează atât tehnologii inovatoare, cât şi mecanisme cu totul noi pentru a-i conecta pe consumatori”, declară Nir Refuah, GM MRM Romania and Chief Innovation Officer at McCann CEE.
Despre campania Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST
Prin intermediul unui banner interactiv, consumatorii Coca-Cola au fost invitaţi să dea curs provocării inedite de a cânta, prin telefon, cunoscuta piesă „Praf de Stele”, alături de Adi Despot, solistul trupei româneşti Viţa de Vie.
Până la finalul campaniei, peste 1.000 de fani ai trupei au fredonat în întregime melodia, vocile lor acompaniind concertul Vița de Vie de la B'ESTFEST 2013. Mai mult, o parte din vocile înregistrate au fost promovate în videoclipul ”Praf de Stele”.
Puteti urmări duetul accesând: www.youtube.com/watch?v=APBAKAc-KbU
Campania Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST a fost parte din campania de IMC Împarte o Coca-Cola, derulată pe perioada verii când, pentru prima dată în istoria brandului, logo-ul emblematic aflat pe dozele şi sticlele Coca-Cola a fost înlocuit cu cele mai populare 150 de nume româneşti. Campania a beneficiat de spoturi TV, suport Digital și PR, promovare în cinematografe, afisaje stradale și afisaje pe autobuzele din București și Constanţa. Totodată, campania a cuprins și activări speciale: consumatorii i-au putut surprinde pe cei dragi afişându-le numele pe ecranele magazinului Cocor și, mai mult, în luna iunie, Coca-Cola a organizat o petrecere surpriză pentru unul dintre cei mai înfocaţi și activi fani de pe pagina de Facebook a brandului.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.
Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, băuturi cu extract de ceai, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.8 miliarde de porţii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu