EXCLUSIV  SCANDAL pe AEROPORT. Piloții, CONTROLAȚI: Măsură care provoacă HAOS

D.C. / 01 ian 2020 / 12:33 Salveaza PDF Comentarii
Aeroport Otopeni
Aeroport Otopeni

Scandal uriaș pe aeroporturi, după controale inopinate. 

”Până acum România a fost mereu certată pentru că avem o productivitate a muncii extrem de scăzută, că muncim prea puțin, că stăm prea multe zile acasă pe banii statului, că nu respectăm procedurile și regulile muncii specificate, ș.a.m.d., dar niciodată nu ni s-a atras atenția că muncim prea mult și că suntem prea zeloși în executarea sarcinilor noastre de muncă! Și de când guvernul actual a început campania promisă de eliminare a pensiilor speciale, fiecare categorie dintre cele vizate a început să răspundă rând pe rând! 

Revoltă împotriva tăierii pensiilor speciale


Armata a transmis că NATO impune respectarea acordului încheiat de România! Așa încât la revedere oricărei idei de tăiere a pensiilor militarilor! Magistrații au ieșit pe stradă și am văzut cu toții că nu este de joacă cu ei mai ales că mai toți aleșii noștri au dosare supuse atentei lor decizii! Apare încet, la Orizont, și corpul polițiștilor cu o mică acțiune bine țintita și cu efecte mari!” a comentat o sursă DCNews. 

Dar despre ce este vorba?

 

”De patru zile, echipajelor Tarom li se cere pașaportul sau buletinul la graniță atât la plecare cât și la sosire. În plus la plecare se cere la control și General Declaration - un document eliberat de Tarom care certifică numele și poziția în echipaj a fiecărui membru, avionul - tip și înmatriculare , cursa - cu număr și destinați, etc Polițiștii de la frontieră cer că acest act să fie prezentat și lăsat la ei pentru a putea verifica persoanele ce se prezintă în față lor!” conform informațiilor DCNews. 

Ei susțin că s-ar fi informat în scris toate companiile, deși conform surselor noastre, nici piloții, nici serviciul de pregătire al TAROM nu a avut informații în acest sens. Se ridică semne de întrebare însă, în condițiile în care alte companii aeriene nu dau piloților lor legitimații de acces și se ridică întrebarea cum sunt ei identificați în funcția înscrisă pe General Declaration. 

”În acest fel prin falsificarea unui astfel de General Declaration un individ îmbrăcât în pilot cu un buletin furat și cu numele fals înscris în General Declaration poate trece granița liniștit!!! De exemplu dacă prin absurd va fi întrebat de ce este singur, el poate spune că a mers înaintea echipajului care va veni mai târziu!!! Oricum, poză din buletin nu prea bate cu realitatea” avertizează sursa DCNews

Totodată, sursa DCNews subliniază că e curios cum a apărut această procedură fix în perioada zilelor libera în care nicio companie de stat nu lucrează, iar la TAROM doar personalul navigant și tehnic muncesc. 

Legătura cu pensiile speciale

 

”Oare scandalul generat de încercarea de a tăia pensiile speciale cu răspunsurile publice din partea magistraților să nu fi generat aprinderea fitilului bombei denumite exces de zel în rândul polițiștilor de frontieră?

Impactul unui astfel de exces de zel este greu de imaginat la nivelul întregii societăți dacă toți cei vizați de pierderea pensiilor vor adera pe tăcute la ea, precum polițiștii de frontieră. 

Tarom și orice companie aeriană eliberează în mod normal 3 astfel de General Declaration. Unul se dă la plecare agentului de sol împreună cu copia bonului de alimentare cu petrol, copiile fișei de încărcare, formularul de verificare de securitate, dovadă verificării tehnice înainte de zbor! Un al doilea se dă la destinație și ultimul rămâne la bord pentru nefericitul caz al unei aterizări pe un alt aeroport decât cel de destinație de unde apoi ar urmă să revină la aeroportul de destinație ( este practic unul de rezervă!) Dacă din cele 3 se cere acum să rămână unul la polițiștii de frontieră ar trebui înștiințate companiile să facă modificarea aceasta, dar nimeni nu știe nimic” continua sursa DCNews

Controlul ar dura aproximativ 10 minute/echipaj, la care se adaugă minutele adițonale depășite, în general, din momentul deschiderii ușilor avionului - pasagerii coboară lent, au multe bagaje, au nevoie se asistență, adică, în total aproximativ 30 de minute peste program, ceea ce înseamnă depășiri ale timpilor de muncă și odihnă. În domeniul aeronautic, ”provoacă haos”, mai spune sursa noastră. 

Te-ar putea interesa

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.28