Proiect inedit în acest an, marca Eurolines. Timp de un an, o membră a echipei de management a Grupului Eurolines va călători într-un tur al lumii, pentru a documenta scris, foto și video experiența sa prin 25 de țări, printre care Peru, Argentina, Noua Zeelandă, India, China, Singapore sau Sri Lanka.
Grupul Eurolines, din care fac parte 20 de companii din România, Germania și Republica Moldova, a pregătit această premieră în industria turistică românească, adresată și customizată pentru clienții TUI Travel Center, în principal pentru a puncta destinațiile exotice ale TUI și pentru a trimite experiențele personale autentice în toate agențiile grupului de la fața locului, pentru putea fi date mai departe clienților Eurolines.
Dragoș Anastasiu, președintele Grupului Euroliness România, a explicat în cadrul unei conferințe de presă că, acest proiect - Round the World - a plecat de la obsesia grupului pentru binele clientului, care ar trebui să cunoască experiențe proprii, amintiri care să rămână peste ani, un conținut unic, altul decât se găsește pe internet. Persoana selectată pentru a culege toate aceste experiențe propri este Anca Dușe, Advertising Manager TUI.
Plecarea va fi la sfârșitul lunii martie, se va crea o platformă care va centraliza toate aceste informații de unde se vor selecta pentru toate canalele de comunicare, Youtube, Facebook, blog, etc.
Turul lumii va debuta în Caraibe, America Centrală, America de Sud, Galapagos, Peru, Argentina, se va continua în Asia, inclusiv câteva insule din Oceanul Indian.
Pe lângă experiențele personale acumulate, destinate în principal clienților Grupului Eurolines, mesagerul ales pentru a face acest tur al lumii va transmite pe alte meleaguri, totodată, că există și interes al turiștilor români pentru acele destinații.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu