Managerul TAROM: E mai uşor să conduci o companie în Bangladesh decât în România

Christian Heinzmann
Christian Heinzmann

Cu două luni înainte de a părăsi şefia Tarom, belgianul Christian Heinzmann se arată dezamăgit de experienţa avută în România. Contractul său a fost redus la un an de către membrii Consiliului de Administrație. „Am lucrat în multe locuri. Aici lucrurile sunt similare dar, totodată, mai complicate decât oriunde altundeva (...) Am fost CEO al Albanian Airlines, am fost CEO al GMG din Bangladesh, am lucrat în Olanda, în Paris, în Marea Britanie. A fost mai uşor”, spune Christian Heinzmann.

De mai bine de trei luni, belgianului i s-au tot retras din atribuţii, care au fost preluate de Consiliul de Administraţie, condus de bancherul Dan Pascariu şi de Nicolae Demetriade, director executiv. Un motiv de dispută între managerul privat şi membrii consiliului de administraţie a fost reprezentat de cele două aeronave care pot efectua zboruri transatlantice. „Avem două aeronave bune Airbus 310, cu o capacitate de transport pe distanţe lungi, şi ar trebui să le folosim pentru încă ceva ani (...) Nu văd de ce ar trebui să le vindem când le-am putea folosi pe destinaţiile lungi, pentru charterele spre Bangkok şi Mombassa”, spune managerul, potrivit digi24.ro. Directorul executiv, românul Nicolae Demetriade, ar vrea să vândă cele două aeronave cumpărate în 1992, argumentând că sunt scumpe la întreţinere. Avioanele Tarom zboară însă în pierdere din 2007. Abia din 2015 compania aeriană ar putea avea profit.  

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel