Udrea: Brandul de ţară nu va fi schimbat mai devreme de 2015

brand
brand

Brandul de ţară este unul de succes care a adus o creştere semnificativă în domeniul turismului fapt pentru care va fi promovat cel puţin până în anul 2015. Aceasta a fost declaraţia ministrului Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea.

Autor: Anca Murgoci

Întrebată dacă în anul 2012 brandul de ţară va fi modificat, Elena Udrea a răspuns: "Cum să îl schimbăm? Este de mare succes! Brandul de ţară este până în 2015 cel puţin. Este unul dintre cele mai de succes branduri de ţară în acest moment la nivel internaţional, a fost premiat la toate târgurile de turism unde am participat. Chiar şi SUA şi-au ales de curând un brand tot verde, tot eco. Asta înseamnă că ne-am înscris pe un trend bun, pe un trend câştigător, deci nu schimbăm brandul, dimpotrivă, îl promovăm din ce în ce mai mult pentru că, la rândul lui, brandul ne-a adus o creştere în turism de 17% în 2011".

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului a declarat că se vor face modernizări în ceea ce priveşte litoralul românesc. De asemenea, Elena Udrea a declarat că va dezvolta zona de sud a României, profitând de prezenţa Dunării.

Potrivit Agerpres, proiectul de la Slatina va fi finanţat din fonduri europene. Acesta ar putea fi implementat din anul 2012. La Slatina va fi creat un club nautic, cu zonă de servicii, terenuri de sport, restaurante şi amenajarea luciului de apă pe râul Olt pentru a permite navigarea unor bărci cu vele, hidrobicilete, pontoane.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel