Poşta Română simplifică procedura de lucru, astfel încât clienţii care aleg să li se livreze coletele la o altă adresă decât cea de domiciliu vor fi identificaţi numai în baza unui act de identitate valid.
Decizia operatorului vine în urma unor informaţii care au circulat în spaţiul virtual, conform cărora unui client al Poştei Române i-a fost condiţionată ridicarea coletului de la un oficiu poştal din Târgu Mureş, prin prezentarea unei adeverinţe de muncă care să ateste locul de muncă al clientului.
În acest context, directorul general al Poştei Române, Elena Petraşcu, susţine că trebuie schimbat 'în primul rând, mentalităţi' în cadrul companiei, deoarece se lucrează cu norme învechite.
'La Poşta Română trebuie să schimbăm, în primul rând, mentalităţi. Se lucrează cu norme învechite. De aceea, încă din primele zile, în calitate de director general, am dispus analizarea şi actualizarea acestor norme. Confortul clienţilor, timpul redus de aşteptare şi respectul faţă de aceştia sunt priorităţi ale Poştei Române', a declarat Elena Petraşcu, într-un comunicat remis, joi, Agerpres.
În document reiese că începând de joi clienţii nu vor mai prezenta date sau acte suplimentare pentru identificare, atunci când optează pentru livrarea coletului la altă adresă decât cea de domiciliu.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News