EXCLUSIV  Mihai Vișan, Romalimenta, după decizia CNA: Ne discriminează!

CNA a decis astăzi ca în reclamele care sunt difuzate la televiziuni să nu mai apară copii cu vârste între 3 și 15 ani. Decizia se aplică peste șase luni. 

Problema este dublă. Pe de o parte avem televiziunile românești, care vor rămâne fără mare parte din publicitate. Pe de altă parte avem companiile care-și promovau reclamele. Termenul de șase luni este foarte scurt. Nimeni nu știe ce se va întâmpla peste șase luni cu respectivele contracte. Sunt vizate în speciale firmele producătoare de alimente, care, de cele mai multe ori, promovau ideea de familie, ceea ce implica prezența copiilor. 

Directorul Executiv Romalimenta, Mihai Vișan, a spus, pentru DCNews, că ”noi estimăm că va avea un impact negativ, pentru că măsura este singulară, doar în România, ne discriminează față de restul industriei europene. Din această cauză, estimăm că mare parte din reclamele unor produse cu prezența copiilor în ele vor migra către televiziunile care nu sunt sub controlul CNA și vor migra către online”. 

”Sigur că va fi și un impact financiar” a subliniat Mihai Vișan. 

Directorul Romalimenta a precizat că ia în calcul să facă un demers împotriva acestei decizii a CNA: ”Încercăm să ne gândim la orice care ar putea aduce situația din țară la normal, cu atât mai mult cu cât majoritatea companiilor care-și fac publicitate pe segmentul alimentar respectă acel cod autoasumat de responsabilitate tocmai în direcția reclamelor adresate copiilor”. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel