Foto: wowbiz.ro[/caption] Fotografiile cu Adrian Iovan prins sub fiarele contorsionate ale avionului BN-2 arată că pilotul era imobilizat, însă aceeași sursă scrie că ceva lipsește din imagine, și anume scaunul pilotului, de care ar fi trebuit să fie prinsă victima. Acest lucru putea să fie posibil doar dacă Iovan nu purta centurile de siguranță, potrivit tabloidului, care a contactat un expert în aviație, apropiat al lui Adrian Iovan, și care a explicat: “Sunt piloți care poartă doar centura pentru bazin, și nu le mai pun pe cele de umeri, pe motiv că nu sunt confortabile. Riscurile sunt enorme! De la o frânare la sol, până la turbulențe, când pilotul poate să se lovească cu fața de bord. În cazul accidentului din Apuseni, ambii piloți nu au purtat centurile. Nu știu acest lucru mulți oameni. Cert e că acest detaliu, în cazul lor, i-a ajutat să trăiască. Copilotul a fost proiectat prin geam. Din păcate, dinamica accidentului nu i-a fost favorabilă lui Adrian Iovan. Modul în care botul aparatului s-a înfipt în pământ a făcut ca greutatea să pice pe el”. Dacă purtau centurile ar fi murit pe loc Expertul a precizat că dacă cei doi ar fi purtat centurile de siguranță ar fi murit pe loc, în momentul accidentului. “Greutatea respectivă l-a strivit. Dacă purta centurile doar pe șolduri, din cauza forței impactului, risca să fie rupt în două! Dacă le avea și pe cele de umeri, mâinile îi puteau fi smulse!”, a mai transmis sursa citată. [caption id="attachment_415874" align="aligncenter" width="635"] Pilot de avion care poartă centura de siguranță
Foto: wowbiz.ro[/caption]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News