Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) a lansat joi campania de promovare a prezenței la vot ”Dă refresh la fază gen votează”, destinată în principal tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 20 de ani pentru a-i conștientiza că prin votul lor pot modifica în mod rezonabil societatea.
Potrivit vicepeședintelui AEP, Marian Muhuleț, campania ”Dă refresh la fază gen votează” ”este o campanie susținută de Autoritatea Electorală Permanentă pentru conștientizarea importanței votului în rândul persoanelor tinere, segmentul 18-20 de ani care în acest moment se află în faza primului examen electoral și au posibilitatea să-și spună punctul de vedere prin aplicarea ștampilei pe buletinul de vot din 9 decembrie”.
Pentru campania de promovare a prezenţei la urne au fost alocaţi 50.000 de euro, a mai declarat Muhuleț, precizând că această ”campanie a fost bugetată din fonduri alocate pentru organizarea alegerilor și că ”există o procedură de achiziție publică derulată de AEP, perfect legală, în concordanța cu prevederile Ordonanței 34”.
Campania este susținută de o serie de clipuri care se adresează tinerilor și va fi mediatizată cu ajutorul radiourilor și a site-urilor de socializare. ”Va exista un site dedicat acestei campanii, vor exista clipuri radio pentru ceea ce înseamnă radioul public și radiourile private, sperăm să le preia și ei, va exista integrarea respectivului site cu site-urile de socializare, gen Facebook, Twitter ș.a.m.d, deci toate lucrările acestea sunt acoperite și sperăm să aibă aderență la publicul pe care noi îl țintim”, a explicat Muhuleț.
Clipurile campaniei ”Dă refresh la fază gen votează”, precum și informații privind alegerile din România pot fi urmărite pe site-urile www.genvoteaza.ro și www.roaep.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News