”Dă refresh la fază gen votează”, campania lansată de AEP pentru promovarea prezenței la vot

Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) a lansat joi campania de promovare a prezenței la vot ”Dă refresh la fază gen votează”, destinată în principal tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 20 de ani pentru a-i conștientiza că prin votul lor pot modifica în mod rezonabil societatea.

Potrivit vicepeședintelui AEP, Marian Muhuleț, campania ”Dă refresh la fază gen votează” ”este o campanie susținută de Autoritatea Electorală Permanentă pentru conștientizarea importanței votului în rândul persoanelor tinere, segmentul 18-20 de ani care în acest moment se află în faza primului examen electoral și au posibilitatea să-și spună punctul de vedere prin aplicarea ștampilei pe buletinul de vot din 9 decembrie”.

Pentru campania de promovare a prezenţei la urne au fost alocaţi 50.000 de euro, a mai declarat Muhuleț, precizând că această ”campanie a fost bugetată din fonduri alocate pentru organizarea alegerilor și că ”există o procedură de achiziție publică derulată de AEP, perfect legală, în concordanța cu prevederile Ordonanței 34”.

Campania este susținută de o serie de clipuri care se adresează tinerilor și va fi mediatizată cu ajutorul radiourilor și a site-urilor de socializare. ”Va exista un site dedicat acestei campanii, vor exista clipuri radio pentru ceea ce înseamnă radioul public și radiourile private, sperăm să le preia și ei, va exista integrarea respectivului site cu site-urile de socializare, gen Facebook, Twitter ș.a.m.d, deci toate lucrările acestea sunt acoperite și sperăm să aibă aderență la publicul pe care noi îl țintim”, a explicat Muhuleț.

Întrebat dacă sloganul folosit, ”Dă un refresh la fază gen votează”, este unul adecvat pentru un astfel de demers, Muhuleț a răspuns: ”Şi pe mine m-a surprins puţin atunci când au venit cu această propunere, i-am şi rugat să-mi prezinte câteva date. Din câte am înţeles, şi cred că aşa este, este noul limbaj pe care generaţia tânără îl utilizează, şi eu sunt în grupa de vârstă peste 30 de ani şi cred că există un soi de prăpastie între noi şi cei care vin din spate. Deci cred că este un mesaj aplicabil acestui segment de vârstă". La evenimentul dedicat prezentării campaniei a fost prezent și preşedintele Pro Democraţia, Cristian Pârvulescu, care a afirmat: "Este o campanile care ţinteşte în general electoratul tânăr, care se prezintă cel mai puţin la vot în România, dar atunci când se prezintă la vot poate să schimbe direcţia votului. Nu asta este intenţia acum, ci aceea de a atrage o parte a populaţiei României, importantă, dar indiferentă faţă de politică (…) Societatea este rezultatul unui echilibru şi dacă tinerii nu participă la vot atunci societatea va prezenta un semnal mult mai îmbătrânit. Nu se vor regăsi, şi vor protesta. Dacă se prezintă la vot şansa de a modifica în mod rezonabil societatea e mult mai mare şi ăsta cred că este mesajul pe care trebuie să-l înţelegem", a arătat Pârvulescu.

Clipurile campaniei ”Dă refresh la fază gen votează”, precum și informații privind alegerile din România pot fi urmărite pe site-urile www.genvoteaza.ro și www.roaep.ro.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel