Începând de marţi, 17 noiembrie, ora 8.00, două magazine H&M din România vor pune la vânzare colecţia "The very best of Versace", în acelaşi timp cu toate magazinele H&M din lume.
Colecţia, care cuprinde 40 de obiecte vestimentare pentru femei şi 20 pentru bărbaţi, va fi disponibilă în magazinele H&M din Unirea Shopping Center şi din Băneasa Shopping City. Preţurile pleacă de la 89,90 de lei şi ajung la 999 de lei, printre obiectele create de designer numărându-se inele, rochii, geci sau ghete pentru femei, iar pentru bărbaţi - cămăşi, sacouri, pantaloni.
Primii 280 de clienţi care vor ajunge la ora 8.00, la cele două magazine, se vor bucura de exclusivitate în a-şi alege cumpărăturile marca Versace, a anunţat H&M. Aceştia vor primi câte o brăţară colorată, iar accesul la colecţie se va face în grupuri de 20 de persoane. Există 14 culori pentru brăţări, pentru a delimita grupurile, conform revistei The One.
"Culoarea pe care o ai îţi arată când o să-ţi vină rândul pentru a face cumpărături în zona de designer. Fiecare grup va avea 10 minute la dispoziţie pentru a face cumpărături, urmând o pauză de 5 minute pentru reumplerea zonei de designer. Brăţările sunt valabile doar pentru clienţii care doresc să achiziţioneze produse din colecţia pentru femei şi sunt utilizate pentru a scurta rândurile şi pentru a înlesni cumpărăturile", explică reprezentanţii H&M.
Fiecare client are voie să-şi cumpere un singur exemplar din fiecare produs şi o singură mărime.
Această exclusivitate la cumpărare va dura două ore, de la 8 la 10, apoi colecţia va fi deschisă tuturor clienţilor. În acest interval, magazinele H&M vor funcţiona normal.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu