Veniţi să vedeţi peisaje şi tradiţii neatinse de vreme şi modernitate. Noi clipuri de promovare ale României se difuzează la Travel Channel.
Autoritatea Naţională pentru Turism a apelat la rețeaua Scripps Networks International Limited pentru suma de 904.534 euro fără TVA, pentru conceperea, filmarea, realizarea, și montarea unei serii de clipuri publicitare despre România. Acestea vor fi difuzate timp de un an pe Travel Channel. Faţă de campania realizată în 2011 de CNN, de data aceasta conceptul se bazează pe ideea potrivit căreia România oferă peisaje, tradiţii neatinse de vreme, locuri şi animale sălbatice ferite de noile “câştiguri” ale modernităţii, o ţară unde te poţi simţi “ca odinoară”.
De altfel, în acest moment, au fost finalizate de către compania americană şapte videoclipuri de promovare din cele “24 de filme scurte/vignette de 3 minute şi 1 minut care vor promova brandul de turism, tradiţii româneşti şi cele 6 produse (circuitele culturale, turismul în natură, turismul rural, city break, turismul activ şi de aventură, turismul balnear si wellness)”, au declarat reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Turism pentru Mesaje
În România te întorci în timp şi te poţi bucura de beneficiile vieţii sănătoase de la ţară unde se face vin de casă şi se mănâncă eco. Un clip este dedicat pajiştilor cu mii de culori din Piatra Craiului, un altul vorbeşte despre oamenii care fac, după reţete vechi, brânză şi pâine în propriile lor gospodării. Imaginile cu vaci pe uliţele satului închid un alt video din care aflăm că Europa a pierdut inima sa rurală dar în România o vei regăsi. Potenţialii turişti vor mai afla că România are cea mai întinsă pădure virgină din Europa şi cel mai mare număr de urşi şi numeroşi lupi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu