Cinci moduri de a vă îmbunătăți sănătatea mentală în 2020

Alexandru Ichim / 14 ian 2020 / 05:00 Salveaza PDF Comentarii
Relaxare
Relaxare

Nu este de mirare că mulți dintre noi suntem anxioși sau deprimați. Dar puteți lua măsuri validate științific pentru a vă îmbunătăți perspectivele mentale și - pentru că mintea și corpul sunt împletite - aceste comportamente vă vor îmbunătăți, de asemenea, sănătatea.

Anul 2020 începe în umbra politicii divizuale, amenințărilor internaționale de securitate, o planetă în pericol de mediu, plus toate motivele pentru care suntem stresați individual: muncă, probleme de sănătate, schimbări de viață și multe altele, scriu jurnaliștii de la CNN. 

Cinci moduri de a vă îmbunătăți sănătatea mentală în 2020

 

1. Practică optimismul - Optimiștii au șanse mai mici de 35% de a face atac de cord sau accident vascular cerebral, arată studiile. 

2. Începe o acțiune de voluntariat -  Studiile au arătat că punerea bunăstării celorlalți înaintea noastră, fără a ne aștepta la nimic în schimb sau ceea ce se numește a fi altruist, stimulează centrele de recompensare ale creierului.

3. Fii recunoscător - Am auzit multe despre beneficiile mulțumirii în ultimul deceniu, iar aceasta este susținută de știință: Contul binecuvântărilor noastre ne protejează împotriva anxietății și a depresiei și stimulează optimismul.

4. Susțineți-vă conexiunile sociale - ”Oamenii care sunt mai conectați social la familie, la prieteni, la comunitate, sunt mai fericiți, sunt mai sănătoși din punct de vedere fizic și trăiesc mai mult decât oamenii care sunt mai puțin conectați ", a spus psihiatrul Harvard, Robert Waldinger, în popularul său discurs TEDx.

5. Găsește-ți scopul - Găsirea sentimentului de scop contribuie foarte mult la bunăstare și la o viață mai lungă, mai fericită, spun specialiștii CNN.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25