Renault ar putea separa divizia de maşini electrice

Foto de Abdulvahap Demir de la Pexels
Foto de Abdulvahap Demir de la Pexels

Renault a anunţat că ia în calcul separarea activităţii pentru vehicule electrice. 

Constructorul auto francez Renault a declarat că toate opțiunile sunt pe masă pentru separarea activității sale de vehicule electrice (EV), inclusiv o posibilă listare publică în a doua jumătate a anului 2023, scrie Reuters.

Thierry Piéton, șeful financiar al Renault, a declarat că orice plan este supus aprobării partenerului său de alianță Nissan, dar a precizat că producătorul auto japonez are probleme, în timp ce Ranault își cântărește opțiunile.

Renault a avansat cu planurile de divizare a activităților sale legate de vehiculele electrice și de motoarele cu combustie, în timp ce încearcă să ajungă din urmă rivali precum Tesla și Volkswagen în cursa pentru o conducere mai curată.

Ford a declarat luna trecută că își va conduce afacerea cu vehicule electrice separat de operațiunile sale tradiționale cu motoare cu combustie.

Vestea a venit în contextul în care Renault a înregistrat venituri peste așteptări pentru primul trimestru, deoarece prețurile mai mari și creșterea vânzărilor de vehicule electrice au compensat în mare măsură impactul războiului din Ucraina și lipsa continuă de semiconductori la nivel mondial.

Acțiunile Renault au urcat pentru scurt timp cu până la 5% după ce Bloomberg a relatat că Renault ar putea lua în considerare reducerea participației sale la Nissan, ca parte a planurilor sale de separare a activității sale în domeniul vehiculelor electrice, scrie Mediafax.

Renault suspendă producţia în Rusia. Avtovaz, partenerul rus, prima reacţie

Avtovaz, partenerul rus al lui Renault, a anunţat că se va descurca pe cont propriu, după ce compania franceză şi-a suspendat activitatea în Rusia, pe fondul războiului din Ucraina. Avtovaz a informat că va produce noi modele fără a mai depinde de componente importate şi va lua măsuri pentru reconstruirea lanţurilor sale de aprovizionare. În urmă cu un deceniu, producătorii auto importanţi vedeau piaţa rusă în creştere, cu potenţialul de a ajunge printre cele mai mari zece pieţe globale. Cele mai recente sancţiuni, şi măsurile anterioare impuse în urma anexării Crimeei de către Rusia în 2014, au spulberat acel vis, scrie Agerpres

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel