Un tânăr respins de peste 200 de angajatori și-a făcut un business de milioane de dolari

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Un tânăr respins de peste 200 de angajatori a ajuns milionar.

După ce a fost respins de peste 200 de angajatori – inclusiv giganți precum Goldman Sachs și BCG – Christopher Rim, acum în vârstă de 30 de ani, a ajuns să aibă un un business de milioane de dolari. Acesta a decis să-și croiască propriul drum și a fondat Command Education, o firmă de consultanță în admiterea la colegii de top, care a ajutat peste 1.500 de elevi să ajungă la universități precum Harvard, MIT sau Stanford, scrie Yahoo News.

„Toți prietenii mei își găsiseră joburi la companii mari. Eu nu am primit niciunul. A fost cel mai bun lucru care mi se putea întâmpla”, a spus Rim.

Începutul a fost modest. În liceu, un consilier i-a recomandat să aplice la Rutgers, nu la Yale, pe motiv că nu avea rezultate suficient de bune. A aplicat totuși la Yale și a fost singurul admis dintre colegii săi – deși nu avea cea mai mare medie. Apoi, în timpul facultății, a început să ofere servicii de editare a eseelor de admitere pentru 50 de dolari. Primii doi clienți au intrat la MIT și Stanford.

Părinții plătesc în medie 100.000 de dolari pentru serviciile sale

 

Așa s-a născut Command Education, în 2015, într-un cămin din New Haven. Acum, părinții plătesc în medie 100.000 de dolari pentru serviciile sale, iar un caz special a ajuns la 750.000 de dolari – pentru un elev consiliat încă din gimnaziu, scrie Fortune.

„Toți avem potențial, dar unii au nevoie de cineva care să le ofere încredere și direcție. Asta fac eu”, explică Rim.

Rata de admitere pentru clienții săi în top 3 universități alese este de 94%, comparativ cu media națională de sub 5% pentru Ivy League.

Deși criticii spun că astfel de servicii adâncesc inegalitatea în educație, Rim respinge acuzațiile: „Nu iau locul nimănui. Ajut copiii familiilor bogate să concureze între ei”.

Într-o piață de 3 miliarde de dolari, el a construit un business profitabil și susține că succesul nu stă în bifarea unor activități „strategice”, ci în autenticitate: „Nu le spun elevilor să se înscrie la ziarul școlii sau clubul de dezbateri doar pentru că dă bine în CV. Le spun să facă ce le place cu adevărat”, a spus tânărul.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


Copyright 2025 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]
pixel