Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Lucrezi de acasă? Cum poţi preveni durerile de spate şi gâtul înţepenit

Lucrezi de acasă și au apărut durerile de spate şi gâtul înţepenit? Iată cum le poți diminua sau chiar preveni.

Odată cu munca de acasă impuse de izolare, apar și durerile de spate sau gâtul înțepenit din cauza statului permanent pe scaun. 

Ei bine, statul la birou, pe scaun, un timp îndelungat pune presiune asupra coloanei vertebrale şi, astfel, pot apărea numeroase probleme, inclusiv hemoroizii, relatează Ce se Întâmplă Doctore?

Problemele care pot apărea


Pe lângă durerile de spate şi de gât, lipsa de mişcare şi statul îndelungat într-o poziţie neadecvată pe scaun pot favoriza apariţia unor afecţiuni cronice, precum:

- Hernie de disc
- Discopatie
- Spondiloză
- Tulburări de tranzit intestinal
- Aciditate gastrică
- Constipaţie
- Creştere în greutate
- Sindromul de tunel carpian
- Tromboză venoasă
- Cheaguri de sânge la nivelul picioarelor
- Osteoartrită

Ce poţi face pentru a le evita durerile

 

Un lucru simplu, ajustează-ţi poziţia la birou, alege un scaun ergonomic şi ridică-te de la birou la fiecare 60 de minute, pentru a face puţină mişcare.

Recomandări pentru poziția la birou

 

- spatele trebuie să fie lipit de spătarul scaunului
- coatele trebuie să facă un unghi de 90 de grade cu corpul, iar antebraţele şi mâinile să formeze o linie dreaptă
- distanţa şezutului faţă de spătar trebuie să fie de 5-8 centimetri (dacă nu ai un scaun ergonomic, plasează un prosop rulat în scobitura spatelui)
- genunchii trebuie să fie la un nivel mai jos faţă de coapse
- aliniază-ţi gâtul la nivelul umerilor
- păstrează distanţa corectă faţă de monitor – 40-50 de centimetri
- tălpile trebuie să atingă podeaua (ajustează scaunul pe înălţime pentru reglarea acestei poziţii)
- foloseşte un mousepad ergonomic pentru protecţia încheieturii mâinii
- schimbă frecvent poziţia la birou şi evită să lucrezi din pat sau de pe canapea, deşi pare o idee bună.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.24
YesMy