Facebook va monitoriza companiile care și-au dezamăgit clienții

Vlad Manolache / 13 iun 2018 / 14:05 Salveaza PDF Comentarii
Facebook
Descriere foto: Facebook

Companiile care își dezamăgesc clienții vor fi monitorizate de Facebook, printr-o nouă opțiune. 

Facebook Inc. a anunțat că va crea opțiunea "Ads Activity", unde utilizatorii vor putea să își exprime părerile cu privire la interacțiuniea cu toate companiile care activează pe facebook. Această acțiune vizează împiedicarea companiilor ale căror anunțuri induc în eroare utilizatorii în a cumpăra bunuri sau servicii de calitate scăzută. Același principiu se va aplica și în cazul firmelor care nu respectă timpii de livrare a produselor, conform Reuters.

"Va oferi oamenilor mai multă încredere"

Cei de la Facebook susțin această opțiune va determina companiile să fie mai responsabile pentru ceea ce vând. "Credem că acest instrument va oferi oamenilor mai multă încredere în afacerile cu care interacționează și va ajuta companiile să își asume responsabilitatea pentru experiențele clienților pe care îi oferă", a declarat Facebook.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25