Cei de la Facebook fac o mutare extrem de controversată care va fi contestată de aproape toată lumea. Cert este că toţi vom fi afectaţi de acest lucru.
Facebook va afișa un avertisment pentru folosirea de module tip „cookie" pentru utilizatorii de internet europeni, indiferent dacă au cont sau nu pe rețeaua de socializare, după ce reprezentanții companiei au anunțat joi că vor extinde rețeaua de reclame, potrivit The Verge.
Înainte, compania afișa reclame doar membrilor Facebook. Folosirea modulelor tip „cookie" presupune memorarea unui set de date despre vizitatorul unui site pentru a i se recomanda pagini personalizate.
Autoritățile europene critică această decizie, considerând că sunt încălcate drepturile de intimitate ale cetățenilor. În ciuda acestui lucru, reprezentanții companiei Facebook speră astfel să prezinte utilizatorilor de internet, fără cont de Facebook, reclame relevante pentru ei. Europenii care navighează pe internet pot observa notificarea în partea superioară a ecranului, de vineri.
Cei de la Facebook intenționează să se folosească de avantajul că dețin deja informații de la cei 1,7 miliarde de utilizatori ai lui, pentru a pune în aplicare noua modalitate de a-și extinde rețeaua de reclame, conform Digi 24. Companiile Facebook și Google domină afișarea de reclame care vizează un public țintă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu