Ce drepturi ai când mergi cu maşina la service. TOT ce trebuie să ştii

InfoCons vine cu informaţii utile atunci când eşti nevoit să mergi cu maşina la service. 

Iată, punctual, sfaturile oferite de către InfoCons: 

• asigurati-va ca service-ul functioneaza legal si este autorizat de RAR;


• informati-va in prealabil asupra tarifelor si solicitati un deviz estimativ al interventiei;


• service-urile sunt obligate sa afiseze preturile cu TVA intr-o maniera vizibila si lizibila in zona de receptie a clientelei si sa precizeze modul de calcul utilizat (ora fizica sau baremurile de timp/ ora tehnologica pentru reparatii furnizate de producator);


• solicitati factura care trebuie sa contina: data si locul efectuarii reparatiei, modul de calcul al manoperei: timp fizic sau barem de timp / ora tehnologica, piesele de schimb utilizate (cantitate/pret), alte materiale de intretinere, consumabile utilizate (cantitate/pret), numarul de inmatriculare al autoturismului (eventual kilometrajul);


• solicitati Nota de comanda (reparatie) care trebuie sa cuprinda natura exacta a reparatiilor, costul probabil al acestor interventii si durata imobilizarii autovehiculului;


• Nota de comanda (reparatie) semnata de cele doua parti ajuta la o eventuala contestare a facturii si va constitui dovada in cazul in care sunt lucrari necorespunzatoare sau neefectuate;


• daca autoturismul nu este restituit in termenul stabilit, puteti soma service-ul sa respecte termenul inscris printr-o scrisoare recomandata cu confirmarea primirii.


• pentru piesele de schimb utilizate de service la reparatie, din stocurile proprii, se acorda garantie. Specialistii din service-uri au datoria sa consilieze clientii asupra unor reparatii, ce sunt necesare a fi efectuate, explicand motivele recomandarilor.


• service-ul este depozitarul autoturismului care ii este incredintat. Daca automobilul este furat sau deteriorat in plus fata de receptia efectuata, pe timpul reparatiei, costurile sunt suportate de societate.


• service-ul are obligatia sa va restituie piesele inlocuite, cu exceptia acelora care sunt utilizate la reparatie pe perioada garantiei.


• service-ul este responsabil de accidentele care pot sa survina in interiorul spatiului de lucru, cu conditia ca nicio neglijenta sa nu fie imputata victimei (clientului).

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.3.1
pixel