Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
confirmate
vindecate
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail redactia@dcnews.ro și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

PLOAIE METEORI ORIONIDE. Aplicații telefon: Cum vezi fenomenul

ORIONIDE. Ploaia de meteori Orionide, al doilea fenomen astronomic produs de cometa Halley, poate fi văzută cu ajutorul unor aplicații pe telefon. În punctul maxim al Orionidelor putem vedea pe cer între 80 şi 90 de stele căzătoare. Din păcate, anul acesta frecvenţa va fi mai redusă, de doar 20 de meteoriți pe oră. Așadar, iată care sunt aplicațiile care vă vot ajuta să vedeți ploaia de meteori Orionide.

ORIONIDE 1. Star Chart este o aplicație care folosește realitatea mărită pentru a vă ajuta să descoperiți ce se află deasupra dumneavoastră. Trebuie să aveți activat GPS-ului, apoi să îndreptați aplicația către cer. Telefonul va afișa pe ecran toate stelele care se află exact deasupra dumneavoastră.

ORIONIDE 2. Ciel et Espace - Le + vă ajută în explorarea cerului. Este o aplicație care oferă un ghid complet al evenimentelor, o hartă 3D a cerului, precum și sfaturi pentru a vă ajuta să descoperiți mai bine stelele.

ORIONIDE 3. Star Walk 2 este o altă aplicație spectaculoasă. Aplicația va înregistra mișcarea dispozitivului în timp real pentru a vă arăta planetele și stelele pe care le priviți la un anumit moment.

ORIONIDE 4. SkyView este o altă aplicație care vă va ajuta să explorați universul de deasupra voastră.

ORIONIDE 5. De încercat și ISS Finder /Station Spatiale ISS Detector / ISS onLive.

[citeste si]

ORIONIDE. În orice caz, nu uitați că vizibilitatea ploii de stele va depinde de câțiva factori cum ar fi luminile intense ale orașelor, vremea și poziţia geografică.

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro