Orange, lider în furnizarea de servicii de telefonie mobilă din România, își respectă clienții doar când efectuează plăți. Relația de respect dintre Orange și client se sfârșește odată cu cererea de închidere a abonamentului.
Modul de abordare prin SMS te frapează. Indiferent cât de mulțumit ești de serviciile de care ai beneficiat, modul de adresare al furnizorului de telefonie mobilă este ușor șocant când constați că, practic, ești bun doar când faci plăți și doar atât timp cât ești client al serviciilor sale.
Într-o lume în care ”totul este business”, Orange omite să-și aducă aminte că relația furnizor de servicii-client nu încetează când depui cererea de închidere a unui abonament, ci în momentul în care efectiv contractul se încheie. Până-n acel moment, continui să fii clientul său și, ca-n orice relație în care nu există un acord cu privire la tutuire, aștepți același respect de la companie de la demararea contractului până la sfârșit, mai ales că nu putem vorbi la încheierea relațiilor contractuale despre relații familiare.
Iată și dovada:
”Această modă poate prinde la tineri, dar e și un pic ciudat. Este o imitație din Occident, unde așa se vorbește, dar acolo e un semn de respect. Am copiat această manieră de marketing, dar în adresare directă nu ne tragem toți de bretele. Eu mă adresez cu dumneavoastră și la elevi și la studenți, nu mai zic de ceilalți oameni, până când îmi spune să ne tutuim, că așa am fost învățat. Nu mă duc la unul neîntrebat, ca să-i spun că acum am hotărât să ne tutuim. Mi se pare oribilă toată situația, mai ales că aici activează din lingușeală ca să-ți ia banii și apoi trece la limbajul colocvial”, a comentat jurnalistul Val Vîlcu, pentru DCNews.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu