Misterul unei campanii Vodafone: Trag concluzia că monitorizează locația abonaților

Sorin Psatta, directorul de comunicare BBDO România, scrie pe Facebook despre un mesaj pe care l-a primit de la compania Vodafone. 

Psatta este întrebat despre o campanie derulată la Cluj de companie după ce acesta a fost la un eveniment în orașul respectiv care nu avea legătură cu Vodafone. 

Profesorul trage concluzia că Vodafone monitorizează locația abonaților fără înștiințarea acestora.

”Îmi scrie Vodafone:
"Iti multumim ca ne-ai fost alaturi in calatoria din Supernet 4G+ City Cluj-Napoca, un oras intreg de net gratuit, in perioada 5.09-5.10.2016. Ne dorim ca si viitoarele noastre campanii sa raspunda cat mai bine asteptarilor tale. Pentru ca parerea ta este importanta, te rugam sa ne ajuti cu raspunsuri la intrebarile de mai jos:
1.Pe o scara de la 1 la 10 (unde 10 este nota maxima), cat de multumit ai fost de campania Supernet 4G+ City din orasul tau?"
Răspunsul meu, în 2 părți, este următorul:
1. Nu sunt clujean și nici nu locuiesc în Cluj, am fost acolo pe 19-20 septembrie, la o conferință, de unde trag concluzia ca Vodafone monitorizează locația abonaților, fără a-i anunța, ceea ce nu mă deranjează foarte tare, dar nici nu mi se pare super ok.
2. Habar n-am avut de campania asta, și nici vreun clujean, deși am vorbit cu o grămadă, nu mi-a zis nimic despre ea. Deși, la sfârșitul zilei, cum zic românii vorbitori de engleză, io zic că a fost bine...”, scrie Sorin Psatta pe Facebook.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel