MCCANN PR își schimbă modelul de business: Mizează pe PR-ul de conținut

Agenția MCCANNPR își schimbă modelul de business, mizând pe PR-ul de conținut, și marchează această schimbare printr-o nouă identitate de brand. 

Convinsă că marketingul și comunicarea corporativă nu mai pot fi separate, MCCANNPR iese din zona de confort a PR-ului tradițional și își propune să ajute brandurile să gândească, să acționeze și să opereze ca un publisher.

"Când influențatorii nu mai sunt jurnaliștii, ci înșiși consumatorii, societatea are nevoie de jurnalism valoros, iar brandurile trebuie să sară în ajutor. Trăim într-o economie a sharing-ului, unde conținutul este moneda de schimb și mesajele de brand concurează cu memele cu pisicuțe și selfiuri pentru atenția consumatorului. Ce distinge PR-ul tradițional de cel bazat pe conținut? Vrem să ajutăm clienții să-și transforme brandurile în companii media, să creeze și să răspândească permanent informație care are un impact real asupra vieții consumatorilor, să interacționeze cu comunitățile prin experiențe memorabile și pe toate canalele imaginabile", a declarat Imola Zoltan, Co-founder și Managing Director MCCANNPR.

Vezi și: Un ROMÂN, în cea mai înaltă funcție a unei companii celebre

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel