FJSC ocupă tot podiumul la concursul tinerilor publicitari

FJSC
FJSC

Sudenții Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării au câștigat trei dintre cele patru premii puse la bătaie în cadrul competiției IAA Young Professionals.

Și anul acesta, studenții de la secția de Publicitate, de la anul 2 și de la anul 3 au răspuns provocarii Competiției IAA Young Professionals, câștigând marele premiu pentru brandurile HTC, La Fantana, și Teach for Romania.

Șansa de a se întâlni cu industria și clienți adevărați, sesiunile de training, precum și spiritul de echipă i-a adus la cucerirea aproape completă a podiumului, așa cum s-a întamplat și în 2014.

1.Marele premiu HTC aparține echipei The roof (Călărașu Mihaela-Andreea / Costea Luca / Georgescu Karla)-anul 3

2. Marele premiu La Fântâna aparține echipei Empire Ad (Ioana Bibiță / Ilenia Amancei / Georgiana Bălăceanu / Stănescu Radu)-anul 2

3. Marele premiu Teach for Romania (pentru brieful special) aparține echipei MA'AD (Oana Rădulescu / Carmina Pohonțu / Ana Volintirescu/ Andreea Velicoiu / Arina Lazăr)-anul 3

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel