Și anul acesta, studenții de la secția de Publicitate, de la anul 2 și de la anul 3 au răspuns provocarii Competiției IAA Young Professionals, câștigând marele premiu pentru brandurile HTC, La Fantana, și Teach for Romania.
Șansa de a se întâlni cu industria și clienți adevărați, sesiunile de training, precum și spiritul de echipă i-a adus la cucerirea aproape completă a podiumului, așa cum s-a întamplat și în 2014.
1.Marele premiu HTC aparține echipei The roof (Călărașu Mihaela-Andreea / Costea Luca / Georgescu Karla)-anul 3
2. Marele premiu La Fântâna aparține echipei Empire Ad (Ioana Bibiță / Ilenia Amancei / Georgiana Bălăceanu / Stănescu Radu)-anul 2
3. Marele premiu Teach for Romania (pentru brieful special) aparține echipei MA'AD (Oana Rădulescu / Carmina Pohonțu / Ana Volintirescu/ Andreea Velicoiu / Arina Lazăr)-anul 3
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News