Reglementările din Codul Administrativ au fost discutate și au beneficiat de expertiza colegilor din Consiliile Județene din România, multe dintre propunerile acestora regăsindu-se în documentul aprobat. Este îmbucurător faptul că administrația publică are, în final, un instrument de lucru cerut de către cei care lucrează în administrație de foarte mult timp.
Consider că propunerile UNCJR la Codul Administrativ sunt de natură să aducă mai multe clarificări, să eficientizeze activitatea administrației în relația cu cetățenii dar, în același timp, are și darul de a-i responsabiliza mai mult pe funcționarii publici. Pe de altă parte, prevederile Codului Administrativ susțin principiile descentralizării, dar și sistematizarea și concentrarea legislației din domeniul administrației publice.
Mă bucur că aceste propuneri ale UNCJR se regăsesc în prevederile Codului Administrativ, dar și că ele au fost acceptate și de partenerii noștri de dialog din cadrul Asociației Municipiilor din România (AMR), Asociației Orașelor din România și de Asociația Comunelor din România (AcoR). Iată că, după mai bine de 20 de ani de așteptare, administrația publică din România are un Cod Administrativ, o lege atât de necesară cu care să operăm în beneficiul cetățenilor și al comunităților.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News