Campania „Why don't you come over" a fost nominalizată pentru două premii în cadrul Festivalului Internațional de la Cannes, informează Mediafax.
Autor: Cătălina Grigore
Campania a luptat pentru un trofeu la categoriile „Crisis and Issue Management” şi „Media, Arts and Entertainment”. La prima categorie, campania demarată de Gândul şi GMP Advertising şi continuată cu ajutorul Webstyler, a concurat cu alte patru campanii din Germania – “The World Most Powerful Banner” (Ogilvy Frankfurt), SUA – “Farmers&Ranchers answer the tough questons” (Ketchum Los Angeles), Tunisia – “Mobilizing The 12th Man” (Memac Ogilvy/Label Tunisia/Ogilvyaction Tunisia) şi Regatul Unit al Marii Britanii – “We Believe in D&T – Averting a Crisis” (Webershandwich Londra).
La cea de-a doua categorie, “Media, Arts and Entertainment”, campania românească a avut doi competitori: Rusia, cu “The Audioguide Project” (Y&R RUSIA) şi Olanda, cu „Metropole Tweetphony” (Havas Worldwide Amsterdam).
„Suntem foarte fericiţi că această campanie care a fost pe buzele tuturor românilor şi în toate publicaţiile importante din lume este acum apreciată de juriul celui mai important festival la nivel global. Unul care recunoaşte, în primul rând, creativitatea în comunicare”, a declarat Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising. "Sper ca publicitatea românească să arate că poate strânge la fel de multe trofee precum cinematografia”, a adăugat el.
Campania a fost înscrisă şi în categoria „Titanium Lions”, care premiază cele mai bune campanii integrate din lume. Deocamdată însă, nominalizările la această categorie nu au fost anunţate.
Gala de decernare a premiilor la categoriile „Crisis and Issue Management” şi “Media, Arts and Entertainment” a avut loc luni seară, "Why don't you come over" fiind singura campanie românească care a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor în secţiunea PR Lions.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu