Corporația americană America Online( AOL Inc.) va cumpăra portalul de știri online, Huffington POST cu 315 milioane de dolari, pariind astfel pe viitorul site-urilor de știri.
Achiziția a fost anunțată luni și face parte din strategia directorului AOL, Tim Armstrong, de a revitaliza compania, care cândva avea internetul la picioarele ei.
La fel de importantă ca și știrea în sine, care se clasează în primele 10 evenimente în acest moment, pe site-urile de știri, este transferul Ariannei Huffington, cofondatorul Huffington Post, în echipa managerială a companiei. Astfel aceasta va fi a fi numită preşedinte şi redactor-şef al Huffington Post Media Group, care va include Huffington Post şi alte divizii de conţinut ale AOL, precum Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch şi StyleList.
Analistul Rob Enderle susține că AOL nu este atât de interesată de portalul de știri, ci de Arianna Huffington, iar suma pe care o va plăti compania americană este defapt suma necesară angajării ei. El mai spune că această mutare ar putea aduce din nou America Online pe harta internetului.
De asemnea, acesta crede că mutarea îi va oferi Ariannei o poziție foarte puternică în cadrul companiei, ceea ce ar putea să-i pună în pericol postul lui Armstrong.
Tom Armstrong a venit la AOL, de la Google, în aprilie 2009. De atunci acesta a încercat să resusciteze compania pentru a crește traficul și vânzările de publicitate. Din măsurile lui nu a lipsit disponibilizarea a sute de angajați, pentru a crește performanțele economice ale companiei. Măsura s-a dovedit a fi ineficientă, pierderile ajungând la 782 de milioane de dolari, în 2010.
Huffington Post este deținut de Arianna Huffington, Kenneth Lerer și un grup de alți investitori. Site-ul s-a deschis în 2005 și are un trafic de 25 de milioane de vizitatori lunar.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu