Senatorul Robert Cazanciuc a anunțat decizia Guvernului de a aloca județului Giurgiu o nouă șansă la dezvoltare cu ajutorul căii ferate.
Peste 500 de milioane de euro pentru electrificare precum și pentru modernizarea tuturor gărilor de pe traseul Bucuresti Nord – Giurgiu Nord reprezintă valoarea investiției ai cărei indicatori tehnico-economici au fost aprobați în ședința de guvern în care a fost aprobat și proiectul de buget al țării pentru anul 2024.
În primăvară va fi inaugurat podul de la Grădiștea, probabil una dintre cele mai frumoase lucrări de artă realizate la noi în ultimii 30 de ani, iar giurgiuvenii vor putea circula din nou pe traseul primei căi ferate din România, București-Giurgiu, inaugurate de Carol I în anul 1869.
Astăzi este o adevărată aventură să mergi cu trenul între Bucuresti și Giurgiu, un drum care durează peste 3 ore, pe un traseu care trece prin Videle.
Am vrut să înteleg chiar din tren ce sentimente îi incearcă pe foarte puținii călători care se încumetă la un asemena drum, așa că anul trecut am făcut această incredibilă călătorie.
Fusesem în anul 2020 să văd locul în care apa luase cu 15 ani în urmă podul care a făcut ca sute sau poate mii de oameni să își piardă locurile de muncă.
Cred foarte mult în capacitatea căii ferate de a contribui la dezvoltarea localităților prin care trece.Pentru Giurgiu apropierea de capitala țării trebuie sa redevină o uriașă oportunitate pentru ca oamenii să trăiască mai bine.
Un drum de o oră cu trenul de la Giurgiu la București înseamnă cu siguranță mult mai puțin decât un drum între cartierele Bucureștiului aproape la orice oră din zi, precizează senatorul PSD de Giurgiu, Robert Cazanciuc.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu