Miza uriașă pentru RCS&RDS. De ce vrea neaparat ca DIGI 24 să intre la toți cabliștii

Logo Digi 24 HD
Logo Digi 24 HD

RCS&RDS se luptă pentru o miză uriașă, în ceea ce privește transmisia postului de televiziune DIGI 24 de către ceilalți cabliști de pe piață.

Companiile de cablu UPC, Romtelecom şi Digital Cable Systems sunt obligate să preia începând din 20 iunie programele Digi24. Decizia a fost luată de magistraţii judecătoriilor sector 1 şi 2 din Capitală, a anunțat Digi 24.

Judecătoria sectorului 1 din Capitală a obligat compania NextGen Communications SRL să preia programele postului de ştiri Digi24 în regim must carry.

Decizia instanţei este executorie, adică se pune în aplicare de îndată. Judecătorii au emis o ordonanţă preşedinţială în acest sens, la fel ca şi în cazul celorlalte companii de cablu obligate să preia Digi24.

VEZI ȘI: RCS&RDS câștigă bătălia cu UPC, Romtelecom şi Digital Cable Systems pentru Digi24

Instanţele au emis ordonanţe preşedinţiale - hotarâri judecătorești care conţin măsuri cu caracter de urgență - prin care cei trei furnizori de cablu - UPC, Romtelecom şi Digital Cable System - sunt obligaţi să retransmită către abonaţii lor postul de televiziune Digi 24 în regim must carry.

Decizia este executorie, adică se pune în aplicare de îndată.

Avocaţii RCS RDS au notificat deja cele trei companii de cablu în legătură cu această hotărâre.

Audiența s-ar putea dubla

Intrarea Digi 24 în grila de programe a celor 3 cabliști rivali ar putea duce la dublarea audienței postului de știri deținut de RCS, scrie dailybussines.ro.

Digi 24 a avut, în 2013, un rating mediu anual, la nivelul întregii țări, de 0,1190, adică puțin peste 20.000 de români s-au uitat, în medie pe minut, pe parcursul anului, la acest canal. De menționat, că DIGI 24 s-a văzut doar în grila RCS&RDS.

VEZI ȘI: Bătălia cabliștilor. Ce a decis CNA despre Digi 24 în grila Romtelecom

Antena 3 a avut o audiență medie anuala de circa 10 ori mai mare, Romania TV - de 6 ori mai mare, iar Realitatea TV si B1 TV - de 4 ori mai mare.

Prin introducerea de reclame pe acest post, RCS&RDS ar putea încasa venituri de pana la 3,5 milioane de euro, daca va avea audiență similară cu Realitatea TV, de exemplu.

Iar aceste venituri ar putea acoperi pierderile raportate anul trecut de cel mai mare operator de cablu, în valoare de 14 milioane de lei.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel