Coronavirus - COVID 19
România în stare de urgență
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Cazul Cosmote: Românii sunt obișnuiți să sufere în tăcere, iar companiile profită de acest lucru

DCNews Team / 09 dec 2010 / 16:49
cosmote
cosmote

Costel Stanciu, președinte  ANPC, a declarat pentru De Ce News că nimeni, utilizator de cartelă prepay sau abonat Cosmote, nu a depus plângere ca urmare a căderii rețelei operatorului de telefonie mobilă, în urma lipsei semnaulului în seara zilei de 7 decembrie 2010. De frica reclamațiilor, într-o situație asemănătoare, operatorul Euskaltel din Spania a oferit clienților posibilitatea de a vorbi gratuit în weekend timp de o lună.

„Nu a făcut nimeni nicio plângere în legătură cu probleme celor de la Cosmote. Nu trebuie să fim absurzi. Pot avea loc incidente, pot apărea probleme de natură tehnică, dar atât timp cât problema se rezolvă rapid e bine. Și la Orange au fost probleme și, la fel, nimeni nu a depus plângere atunci. Nu sunt de partea operatorilor de telefonie mobilă, dar orice om rațional înțelege că pot apărea probleme neașteptate”, a spus Stanciu

Rețeaua operatorului de telefonie mobilă, Cosmote, a fost căzută în mai multe puncte din țară, marți seară. Până la această oră reprezentanții companiei nu au oferit niciun detaliu cu privire la ceea ce s-a întamplat.

O posibilă cauză a incidentului ar putea fi infrastructura Cosmote. În anii 90, numărul clienților Connex a crescut  foarte mult, dar din cauza infrastructurii rețeaua cădea atunci când majoritatea utilizatorilor foloseau telefoanele.

Cum se rezolvă la alții problema căderii rețelei

O situație asemănătoare cu cea de la Cosmote România se întâmpla unui operator din Țara Bascilor, Spania. Pe 4 iulie 2008, clienții Euskaltel rămâneau fără semnal pentru mai mult de 10 ore. Intervenția la rețea a operatorului de la care aveau închiriat echipamentul, Vodafone, care nu anunțase că va face modificări, a făcut ca rețeaua Euskaltel să nu fie disponibilă timpe de 10 ore pe 4 iulie 2008. Pentru a compensa într-un fel clienții, fără a aștepta reclamații, operatorul basc le-a oferit acestora posibilitatea de a vorbi gratis în rețea în weekend timp de o lună, iar celor care deja beneficiau de această opțiune le-a oferit-o gratuit. Avaria a avut loc după-amiaza și a lăsat fără semnal cea mai mare parte dintre clienții Euskaltel, care nu au putut suna nici la numărul de urgență 112.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


dcn.n-nxt.25