Noua temă de anul acesta este Work & Play. Participanții sunt provocați să-și arate cele două fețe ale activității lor de zi cu zi: ce fac, pentru cine fac și cum o fac, dar și cum se distrează ȋn agenție. Toate companiile participante trebuie să organizeze un eveniment ȋn care să integreze tema ediției, însă încorporată și redată ȋntr-o manieră proprie pe 2 aprilie.
Pentru al doilea an consecutiv, harta Nopții Agențiilor a depășit granițele Bucureștiului. Dacă anul trecut au participat patru orașe, în 2015 s-au mai alăturat Brașov și Cluj.
Agențiile care invită pasionații de comunicare în vizită sunt 2Parale, 4 ACE-pr&publicity, CENTRADE, DDB Romania, Conversion, ERKA Synergy Communication, Infinit Solutions Agency, Kubis, McCann Erickson Bucharest, Nuevo, Papaya Advertising, pastel, Propaganda, Roddia Concept, SCG-Smart Corporation Group și Talentivity din București, 3S Studio, FIRESTARTER, High Contrast și The Pharmacy din Brașov, AMM Design, PR&More, Vitrina Advertising din Cluj, Boomerang, innerpride, September din Iași, Bizmart, Communications MEDIA și Sapient Creative din Oradea, ADwiser, Celmaitare și Electronic Resistance & Kape Illustration din Timișoara.
Vezi și: O agenție de publicitate își trimite un angajat în spațiu - Video
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News