Gafă pe site-ul B1 TV! "Oprea" și postarea de 150 de milioane de dolari

b1 tv
b1 tv

Victor Ciutacu a observat pe site-ul B1 TV o gafă care a stârnit hohote de râs.

Redactorii site-ul au greșit numele vedetei americane Oprah Winfrey și au scris "Oprea". Gafa a fost făcută chiar în titlul, dar a fost corectată, ulterior.

"Un tweet de la Oprea și valoarea unei companii a crescut cu 150 de milioane de dolari" este titlul care a apărut pe site-ul B1 TV.

 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri





Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt1
YesMy