Discovery Networks va lansa în Romania, pe 20 ianuarie 2011, televiziunea de divertisment pentru femei TLC, una dintre cele mai bine cotate din SUA, informează Mediafax
Lansarea în România a televiziunii TLC, un post din portofoliul Discovery Communications, a fost anunţată în cadrul unei conferinţe de presă de către Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală, şi Ada Roseti, Channel Director România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Discovery Networks Europa Centrală.
TLC, unul dintre cel mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite , este o televiziune de divertisment, având ca public ţintă femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani, iar programele acesteia sunt bazate pe realităţile cu care ele se confruntă în fiecare zi. În urma cercetărilor desfăşurate de Discovery Networks în mai multe ţări din Europa, printre care şi România, a reieşit faptul că femeile moderne îndeplinesc roluri diverse şi nu vor să fie încadrate în stereotipuri.
Astfel, potrivit reprezentanţilor Discovery, TLC oferă divertisment de calitate pentru orice ocazie şi programe pe subiecte diverse, de la provocări în carieră la transformări de imagine spectaculoase, de la viaţa de familie la sfaturi practice pentru problemele întâlnite zi de zi. Totodată, TLC prezintă personaje cu experienţe extraordinare şi cu poveşti autentice. Postul oferă telespectatorilor programe de divertisment, care le permit acestora să descopere lucruri noi, emisiunile fiind destinate întregii familii.
Lansarea în România are la bază un studiu care s-a desfăşurat pe şase pieţe europene - România, Polonia, Rusia, Italia, Suedia şi Norvegia.
"Studiul a încercat să vadă cum îşi definesc femeile din aceste ţări propria feminintate şi problemele cu care se confuntă şi, în funcţie de aşteptările lor şi de programele pe care le putem oferi pe acest canal, am realizat întreaga poziţionare a canalului", a explicat Ada Roseti.
Ea a mai spus că din studiu a reieşit faptul că femeile din România sunt "calculate şi foarte planificate". "Îşi planifică bugetul, se duc la cumpărături cu liste, sunt cu picioarele pe pământ şi nu au ieşiri din realitate, nu-şi doresc lucruri imposibile. În acelaşi timp, sunt deschise către lucruri noi. Privesc televiziunea ca pe o fereastră deschisă către o lume nouă". Totodată, Ada Roseti a spus că femeile din România, spre deosebire de femeile din alte regiuni din Europa, nu-şi doresc o televiziune pe care să o savureze singure, ci împreună cu familia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu