Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Daciana Sârbu: Sunt adevăruri șocante. Avem două arme la dispoziție

Anca Murgoci / 17 aug 2016 / 16:25

Daciana Sârbu a vorbit despre o serie de adevăruri șocante care ne influențează negativ viața.

Este vorba despre reclamele la junk food care atrag copiii ca un magnet și le pun sănătatea în pericol.

"Un studiu realizat recent de Cancer Research UK in mai multe scoli din Marea Britanie arata ca reclamele la alimente nesanatoase atrag atentia copiilor. Acestia nu numai ca le retin si se amuza de ele, dar sunt imediat atrasi de produsele promovate si incearca sa-si convinga parintii sa le cumpere, de foarte multe ori reusind acest lucru. Reclamele care au umor si cele care folosesc celebritati sunt preferatele lor", a scris Daciana Sârbu pe blog.

Există două soluții

"Expunerea intensa a copiilor la promovarea alimentelor si bauturilor nesanatoase ii determina sa manance mai mult si sa fie atrasi de junk-food, arata un alt studiu recent, realizat de Universitatea McMaster din Canada, care a analizat date despre preferintele culinare ale unui numar de 6000 de copii. Promovarea include nu numai reclamele TV, dar si ambalajul (prin folosirea de logo-uri sau de personaje in genul super-eroilor) sau reclamele difuzate pe internet.

Cercetatorii au putut demonstra ca, atunci cand cei mici sunt sub influenta reclamelor, consumul lor de alimente nesanatoase creste semnificativ.

[citeste si]

Datele sunt tot mai clare. Copiii sunt „iradiati" constant de reclame fascinante care le vand „bunatati" nocive. Ei nu au, evident, capacitatea de a filtra informatia sau de a intelege ca unele alimente le fac rau – cu atat mai mult cu cat sunt prezentate atat de frumos la TV, adesea acompaniate si de stampila suprema – asocierea cu o celebritate sau un erou preferat.

Avem doua arme posibile la dispozitie: educatia (le explicam ce le face rau) si reducerea expunerii (facem in asa fel incat ei sa vada cat mai putine astfel de reclame)", a mai notat Daciana Sârbu.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play


Cele mai noi știri

Cele mai citite știri







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.22
YesMy