EXCLUSIV  Boicot firme care plătesc reclame la TV. Herjeu: Mesajul acesta aș fi vrut și eu să-l dau mai departe

Scutaru Cristina / 24 iun 2018 / 17:00 Salveaza PDF Comentarii
tv
Descriere foto: tv

În plin scandal româno-român, pe un fond politic tensionat, pe Facebook, câteva grupuri de protestatari îi îndeamnă pe oameni să nu mai cumpere produsele unor branduri care au reclame la anumite posturi de televiziune.

Radu Herjeu, membru CNA, a avut un comentariu vizavi de acest îndemn care circulă pe rețeaua de socializare.

”Am înțeles că circulă un îndemn la boicotarea firmelor jegoase care, în ultimele 6 luni, au mărit prețurile fără nicio justificare, doar pentru că au aflat că oamenii au mai mulți bani de cheltuit! Ah, nu? Scuzați, pe ăla aș fi vrut și eu să-l dau mai departe!
#Sfânta_ipocrizie”, a scris Radu Herjeu pe Facebook.

De altfel, amintim că Radu Herjeu, membru CNA, a vorbit la interviurile DC News despre boicotarea anumitor televiziuni care este cerută, din când în când, pe Facebook.

El a spus că nu ar trebui să fie boicotată o întreagă televiziune, ci doar emisiunea care ni se pare că are foarte multe derapaje.

"Eu am lansat o astfel de idee, dar nu în acest sens. (...) Nu sunt de acord și mi se pare anormal să boicotezi un întreg post de televiziune. Într-o televiziune lucrează mulți oameni și cei mai mulți dintre ei, indiferent despre ce post vorbim, sunt niște profesioniști, de bună credință. Mulți dintre ei nu au nicio tangență cu politica editorială. Să boicotezi o întreagă televiziune înseamnă să boicotezi toți acești oameni. Ideea aceea stupidă că: 'du-te să te angajezi în altă parte'... este o poveste de adormit copiii.

Nu stă nimeni la coadă să te angajeze pe tine. În plus, cine te angajează pe tine care ai plecat de la un post de televiziune pentru că nu ți-a plăcut politica editorială? Haideți să nu fim copii. Patronii își doresc oameni care să stea în linie și care să respecte politica postului. Această idee de a boicota o televiziune întreagă este aberantă. Dar ideea de a boicota produsele celui care își face reclamă la o emisiune tabloidă... aș fi de acord cu această treabă, adică aș aplicat-o și eu. Dacă este ceva de schimbat, trebuie să cauterizezi rana, adică o anumită emisiune; nu trebuie să arunci în aer televiziunea", a zis Radu Herjeu, membru CNA.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24