€ 5.0919
|
$ 4.3707
|
Curs valutar: € 5.0919
|
$ 4.3707

Urmărește dezbaterea live

 

Audiențele televiziunilor Intact, în creștere față de 2012

 

Televiziunile trustului Intact își sporesc numărul telespectatorilor din rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, după cum reiese dintr-o analiză a audienței în lunile ianuarie - august 2013 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Curbele ascendente se înregistrează pe toate intervalele orare ale zilei. Emisiunile pe care Antena 1 le-a avut în acest an, talk-show-urile Antenei 3, producțiile mondene ale Antenei 2, serialele Euforia dar și transmisiunile speciale ale GSP TV au avut un impact direct și pozitiv asupra publicului comercial, numărul de telespectatori fiind în creștere de la un an la altul.

18-49 Urban Share ianuarie-august 2013/ 2012
IMG IMG dif% IMG
Whole day 19.8 18.8 5%
Prime Time 18.4 17.9 3%
morning 23.1 22.3 4%
daytime 20.6 19.1 8%
access 20.7 19.8 5%
late fringe 19.2 17.3 11%
all day 19.9 18.9 5%
prime time 19:00-24:00 18.6 17.8 4%

Trendul ascendent al televiziunilor Grupului Intact se poate observa și pentru targetul All Urban. “Antenele” sunt lider de audiență pe importante intervale orare, dupa cum se poate observa în tabelul de mai jos. Posturile Intact dețin supremația și își consolidează poziția de lider în Whole Day, Day Time, Acces, Late Fringe și All Day.

Urban all Share
ian-august 2013 ian-august 2012 Ian-August.13
CME IMG CME IMG dif% IMG dif% CME
Whole day 21 21.9 19.9 20.8 5% 6%
Prime Time 25.5 20.5 24.3 19.9 3% 5%
morning 28.7 24.6 28.1 23.5 5% 2%
daytime 14.1 22.6 13.6 21.4 6% 4%
access 19.5 23.2 19 22 5% 3%
late fringe 19.6 20.6 16.9 18.6 11% 16%
all day 21.2 21.9 20.2 20.9 5% 5%
prime time 19:00-24:00 24.6 20.5 23.2 19.7 4% 6%

De asemenea, televiziunile Grupului Intact înregistrează creșteri, în perioada lunilor de vară ale acestui an pe toate intervalele, comparativ cu 2012, pe targetul comercial.

18-49 Urban Share
iun-august 2013/ 2012    
IMG IMG IMG
Whole day 19.8 19.3 3%
Prime Time 18.7 18.3 2%
morning 23.1 21.9 5%
daytime 20.7 20 3%
access 20.4 20.5 0%
late fringe 19.1 18.1 6%
all day 20 19.4 3%
prime time 19:00-24:00 18.9 18.3 3%

Creșteri în perioada iulie - august 2013 comparativ cu vara anului 2012 se înregistrează și în rândul publicului din întreg mediul urban. “Mireasă pentru fiul meu”, “Acces Direct”, “Burlacul”, “Splash- vedete la apă”, “Te pui cu blondele”, emisiunile marca Observator, Știrile Antenei 3, Sinteza zilei, “În gura presei” sunt doar câteva dintre show-urile care au contribuit la creșterile înregistrate în lunile de vară.

 
Urban all Share
iun-august 2013 iun-august 2012 Iun-August.13
CME IMG CME IMG dif% IMG dif% CME
Whole day 20.4 22 17.7 21.6 2% 15%
Prime Time 24.4 20.9 21.4 21 0% 14%
morning 29.1 24.4 26.9 22.7 7% 8%
daytime 14.3 23 12.1 22.5 2% 18%
access 18.5 23.3 17.3 22.9 2% 7%
late fringe 19.1 20.3 14.4 19.4 5% 33%
all day 20.6 22.1 17.9 21.6 2% 15%
prime time 19:00-24:00 23.5 20.9 20.2 20.7 1% 16%

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Comentarii

Pentru a vedea sau a publica comentarii, te rugăm să te autentifici în Facebook.
 
 
 
 
 
SONDAJ DE OPINIE
Închide
Alegeri primar București 2025: Pe cine ați votat?
C. Drulă
D. Băluță
G. Burcea
C. Ciucu
A. Ciceală
L. Florea
Gh. Macovei
O. Crețu
M. Lasca
R. Lazăr
A. Alexandrescu
D. Trifu
Gh. Nețoiu
A. Negrotă
F. Titian
Trimite răspunsul
x close