Potrivit paginademedia.ro, în războiul audiențelor, pe intervalul pe care cele două emisiuni s-au intersectat, luni, "La Măruță", emisiunea realizată de nașul lui Pepe la Pro TV, s-a impus pe segmentul comercial și pe cel național.
În schimb, emisiunea "Acces Direct" de la Antena 1, postul al cărui angajat este Pepe, a condus audiențele pe publicul urban.
Citește și Nuntă Pepe și Raluca. Costum cu fir de aur și rochie de mireasă de 10.000 de euro
Audiența emisiunilor-tabloid de luni, 21 iulie, pe intervalul de intersecție:
|
NATIONAL |
Share |
URBAN |
Share |
COMERCIAL |
Share |
Pro TV |
916.000 (5 rating) |
21,8 |
582.000 (5,8) |
21,4 |
274.000 (5,4) |
24 |
Antena 1 |
797.000 (4,3) |
19 |
586.000 (5,8) |
21,5 |
241.000 (4,7) |
21,1 |
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News