Antena 1 și Pro TV, audiențe cu nunta lui Pepe

Antena 1 și Pro TV, două posturi concurente, au dezbătut, la începutul acestei săptămâni, în emisiunile "Acces Direct", respectiv "La Măruță", același subiect: nunta lui Pepe cu Raluca Pastramă.

Potrivit paginademedia.ro, în războiul audiențelor, pe intervalul pe care cele două emisiuni s-au intersectat, luni, "La Măruță", emisiunea realizată de nașul lui Pepe la Pro TV, s-a impus pe segmentul comercial și pe cel național.

În schimb, emisiunea "Acces Direct" de la Antena 1, postul al cărui angajat este Pepe, a condus audiențele pe publicul urban. 

Citește și Nuntă Pepe și Raluca. Costum cu fir de aur și rochie de mireasă de 10.000 de euro

Audiența emisiunilor-tabloid de luni, 21 iulie, pe intervalul de intersecție:

 

NATIONAL

Share

URBAN

Share

COMERCIAL

Share

Pro TV

916.000 (5 rating)

21,8

582.000 (5,8)

21,4

274.000 (5,4)

24

Antena 1

797.000 (4,3)

19

586.000 (5,8)

21,5

241.000 (4,7)

21,1

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel