Antena 1 și Pro TV, audiențe cu nunta lui Pepe

Antena 1 și Pro TV, două posturi concurente, au dezbătut, la începutul acestei săptămâni, în emisiunile "Acces Direct", respectiv "La Măruță", același subiect: nunta lui Pepe cu Raluca Pastramă.

Potrivit paginademedia.ro, în războiul audiențelor, pe intervalul pe care cele două emisiuni s-au intersectat, luni, "La Măruță", emisiunea realizată de nașul lui Pepe la Pro TV, s-a impus pe segmentul comercial și pe cel național.

În schimb, emisiunea "Acces Direct" de la Antena 1, postul al cărui angajat este Pepe, a condus audiențele pe publicul urban. 

Citește și Nuntă Pepe și Raluca. Costum cu fir de aur și rochie de mireasă de 10.000 de euro

Audiența emisiunilor-tabloid de luni, 21 iulie, pe intervalul de intersecție:

 

NATIONAL

Share

URBAN

Share

COMERCIAL

Share

Pro TV

916.000 (5 rating)

21,8

582.000 (5,8)

21,4

274.000 (5,4)

24

Antena 1

797.000 (4,3)

19

586.000 (5,8)

21,5

241.000 (4,7)

21,1

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel