Voce nouă pentru Coca Cola

Coca-Cola HBC România și Moldova București are o nouă voce, după ce Irina Ionescu a revenit în companie, în funcția de Public Affairs & Communication.

Irina Ionescu s-a alăturat, începând cu 12 mai, echipei Coca-Cola HBC România și Moldova, pe care o părăsise în urmă cu șapte ani pentru a conduce propria firmă de consultanță în afaceri și management. Ea va ocupa funcția de Public Affairs & Communication Manager, numirea recentă în Sistemul Coca Cola încununând o experiență profesională de peste 20 de ani. 

Citește și Romii, în spotul Coca-Cola pentru Campionatul Mondial din Brazilia

Din 1996 până la începutul anului 2007, Irina a ocupat diverse poziții în management-ul regional al Coca-Cola şi a avut o contribuție importantă în dezvoltarea companiei în România, ca şi în alte șapte țări din regiunea Balcanică și Adriatică. Irina Ionescu și-a dezvoltat cariera într-un mediu de afaceri internațional, a coordonat proiecte regionale de amploare, însumând o expertiză bogată în diverse arii ale mediului de afaceri, în marketing și comunicare strategică.

Între 2007 - 2014, Irina a condus propria firmă de consultanță în afaceri și management, oferind şi asistență în obținerea de fonduri nerambursabile, cu un portofoliu complex de clienţi - de la antreprenori mari și mijlocii din România la fonduri de investiții și companii multinaţionale.

„Mă bucur să fiu, din nou, în familia Coca-Cola, alături de o echipă excepţională de profesionişti. Sunt mândră să lucrez pentru o companie cu viziune, care investeşte pe termen lung atât în dezvoltarea oamenilor săi, a produselor cât şi a propriilor capacităţi de producţie. În plus, Coca-Cola HBC a demonstrat - an de an - o implicare constantă și semnificativă în comunităţile în care operează prin realizarea de proiecte remarcabile şi recunoscute atât la nivel naţional cât şi internaţional", a declarat Irina Ionescu.

Despre Coca-Cola Hellenic

Coca-Cola Hellenic este al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de peste 560 milioane de oameni. Coca-Cola Hellenic oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, sport, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola Hellenic promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează.

În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil, astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare pro ducerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România).

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel