EXCLUSIV  Radu Constantin (Hidroelectrica): Primul lucru pe care trebuie să-l facă un consumator casnic în România

Radu Constantin / Captură DC News TV
Radu Constantin / Captură DC News TV

Radu Constantin, Manager Departament Furnizare Hidroelectrica, a explicat la dezbaterea DC Media Group de joi, 23 septembrie, ce trebuie să înțelegem din majorarea tarifelor și care este primul lucru pe care ar trebui să-l facem. 

În cadrul dezbaterii online 'Plafonare versus compensare. Soluția salvatoare pentru tema momentului: facturile la energie și gaze naturale', organizată de trustul DC Media Group, Radu Constantin, Manager Departament Furnizare Hidroelectrica, a răspuns la cea mai importantă întrebare pentru români, după majorarea de tarife din ultima perioadă.

'Știu că sunteți specialist și că *mâncați pe pâine*, cum se spune, toată această industrie, că puteți explica absolut tot ce se întâmplă și că sunteți foarte bine pregătit în domeniu. Ce să înțeleagă omul de acasă din această nebunie a majorării de tarife din ultima perioadă? Omul de acasă nu e specialist, ci primește o factură, nu știe ce se va întâmpla... Ce să înțeleagă? Că așa va fi mereu de acum încolo?', a fost întrebarea adresată de Elena Cristian, redactor-șef DC Business, pentru Radu Constantin.

Youtube video image

Radu Constantin (Hidroelectrica) a răspuns negativ. Nu va fi la fel întotdeauna, ci 'lucrurile se vor liniști într-o anumită perioadă.'

'Este ca o furtună într-un pahar cu apă pentru că, efectiv, s-au suprapus anumiți factori macroeconomici și tehnici, aferenți pieței de energie. Cu siguranță lucrurile se vor liniști prin legile care vor fi date în beneficiul consumatorului vulnerabil și tuturor consumatorilor din România.', a explicat Radu Constantin la DC News TV.

Primul lucru pe care trebuie să-l facă un consumator casnic în România

Radu Constantin, Manager Departament Furnizare Hidroelectrica, a sfătuit toți românii 'să treacă pe contracte concurențiale', menționând că '50% din populație încă este pe contracte de serviciu universal.'

'Cea mai bună variantă este să facem ceva: să trecem în piața concurențială și să optăm pentru unul dintre furnizorii care vin cu oferte către consumatorii casnici din România. A nu face nimic în acest moment, din punctul de vedere al unui consumator casnic, este cea mai proastă decizie. Trebuie să semnăm contract cu unul dintre furnizorii pentru care optăm pe piața de energie.', a mai spus Radu Constantin.

'Primul lucru pe care trebuie să-l facă un consumator casnic în România, în acest moment, este să vină pe piața concurențială și să opteze pentru una dintre ofertele furnizorilor.', a conchis el. 

Plafonare versus compensare. Soluția pentru tema momentului: facturile la energie și gaze naturale

Declarațiile au fost făcute în cadrul dezbaterii online 'Plafonare versus compensare. Soluția salvatoare pentru tema momentului: facturile la energie și gaze naturale', eveniment organizat de trustul DC Media Group, din care fac parte DC News TV, DC News, DC Medical, DC Business, știridiaspora.ro, spectacola.ro, astrosens.ro şi defenseromania.ro.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel