Pizza de dietă. Cori Grămescu, rețeta: Este absolut delicioasă

Imagine cu rol ilustrativ / Sursa foto: Pexels
Imagine cu rol ilustrativ / Sursa foto: Pexels

Cori Grămescu a oferit o idee de cină numai bună dacă vreți să vă păstrați silueta. Unde mai pui că este vorba despre... delicioasa pizza.

"Idee de cină: Pizza cu blat de conopidă și legume cu bresaola. Această rețetă este absolut delicioasă și ușor de făcut. Avem nevoie de 10 buchețele prefierte de conopidă bine scurse de apă, 3 linguri de quinoa fiartă la abur, din conservă, 4 linguri fulgi de drojdie inactivă, 2 linguri parmezan ras și un ou. Se mixează toate ingredientele în procesatorul de mâncare până se obține o pastă pe care apoi o întindem în tavă pe hârtie pergament. O coacem la cuptorul gata încins la 160 de grade, timp de aproximativ 20 de minute, până se rumenește pe margini și devine aurie.

Cât se coace blatul, într-o tigaie înaltă înăbușim cu un puf de ulei, ceapă, ardei, zuchinni și ciuperci, toate tăiate mărunt și condimentate cu sare, piper și fulgi de chilli, până se gătesc al dente. Tragem separat la tigaie tot cu un puf de ulei roșii cherry tăiate jumătăți cu 2-3 căței de usturoi tăiați grosier, oregano uscat și frunze de busuioc. Când blatul de conopidă este copt, adăugăm toppingul de legume: începem cu roșiile cherry coapte, apoi adăugăm o lingură de fulgi de drojdie inactivă, apoi legumele sotate și, la final, o mână de ruccola și felii de bresaola de vită. Este absolut delicioasă și răcoritoare combinația! Din rețetă ies aproximativ 4 porții", a scris Cori Grămescu pe Facebook.

Prăjitură de dietă

"Mâncatul sănătos se bazează mai ales pe creativitate. Iată o reţetă simplă şi destul de sănătoasă pentru zilele în care aveţi poftă de ceva dulce: clătite de ovăz cu iaurt. Vi le recomand la micul dejun, sunt o schimbare binevenită de la iaurtul cu fulgi. Aveți nevoie de 4-5 linguri de tărâţe de ovăz care se amestecă bine cu un iaurt cremos 2% grăsime și 2 ouă. Se fac în tigaie la foc mic, ideal e să folosiţi o tigaie ceramică. Se decorează cu iaurt (se poate îndulci iaurtul cu erithryol, un îndulcitor natural fără impact insulinic) şi o lingură de dulceaţă de prune fără zahăr sau câteva fructe proaspete", scria Cori Grămescu, în urmă cu ceva timp, pe Facebook.

Vezi și: Problema femeilor atunci când vor să slăbească. Cori Grămescu: Este profund greșit!

Gustare pentru dietă. Cori Grămescu: Cerealele se pot folosi și în altfel de preparate, nu doar cu lapte pentru micul dejun

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play




Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt1
YesMy