Lidl a revenit cu noi precizări legate de cazul bătrânului cu handicap, umilit în parcarea supermarketului. Ce gest a făcut compania pentru acesta.
"Pentru a ne cere scuze personal, ne-am întâlnit în cursul zilei de astăzi cu domnul a cărui mașină a fost, în mod regretabil, blocată. De asemenea, tot în cursul zilei de astăzi, firma care administrează parcările magazinelor noastre și-a cerut, la rândul ei, scuze și i-a restituit suma de bani plătită pentru deblocarea roții.
În continuare, lucrăm activ la găsirea celei mai bune soluții pentru a păstra locurile de parcare destinate persoanelor cu dizabilități libere pentru cei care au nevoie de ele, dar și pentru a le facilita acestora accesul la spațiile de parcare respective. Prima măsură pe care am luat-o este să îndepărtăm lanțurile care delimitează locurile pentru persoane cu dizabilități.
Am păstrat, însă, conurile de atenționare pentru a atrage atenția, o dată în plus, asupra faptului că acele locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități. Locurile de parcare din magazinele Lidl sunt destinate tuturor clienților noștri, astfel că măsurile pe care le luăm sunt gândite să le ofere acces acestora și să limiteze parcarea abuzivă și nejustificată", au transmis reprezentanții Lidl.
Telekom - Pro Tv, scandal: Manevră incalificabilă! Mijloace de intimidare să acceptăm
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu