Automobile: Reclamații ignorate, amendă de milioane

Mii de clienți s-au plâns, dar fără folos.

Tribunalul federal din Australia a cerut companiei auto Ford să plătească o amendă de zece milioane de dolari australieni (7,5 milioane de dolari SUA) şi să stabilească o schemă de compensare pentru gestionarea necorespunzătoare a plângerilor clienţilor privind defectele maşinilor, transmite DPA. 
Comisia australiană pentru concurenţă şi consum (ACCC) a dat în judecată Ford pentru modul în care a gestionat reclamaţiile a mii de clienţi, care s-au plâns că vehiculele trepidau sau rămâneau fără curent din cauza defecţiunilor la sistemul de transmisie.

[citeste si]

Puși la plată

La aproape 40% din maşinile afectate s-a înlocuit cel puţin o dată ambreiajul, susţine ACCC. Rod Simms, președinte al ACCC, a explicat că, deşi erau conştienţi că trepidaţiile reprezintă o problemă de calitate, cei de la Ford le-au spus clienţilor că sunt cauzate de modul lor de a conduce maşina şi au refuzat să acorde despăgubiri sau să înlocuiască piesele defecte fără costuri.
Amenda anunţată, joi, este una din cele mai mari permise de legea privind protecţia consumatorului, a declarat Sims.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel