Automobile: Reclamații ignorate, amendă de milioane

George Mihail Pârvan / 26 apr 2018 / 10:02 Salveaza PDF Comentarii

Mii de clienți s-au plâns, dar fără folos.

Tribunalul federal din Australia a cerut companiei auto Ford să plătească o amendă de zece milioane de dolari australieni (7,5 milioane de dolari SUA) şi să stabilească o schemă de compensare pentru gestionarea necorespunzătoare a plângerilor clienţilor privind defectele maşinilor, transmite DPA. 
Comisia australiană pentru concurenţă şi consum (ACCC) a dat în judecată Ford pentru modul în care a gestionat reclamaţiile a mii de clienţi, care s-au plâns că vehiculele trepidau sau rămâneau fără curent din cauza defecţiunilor la sistemul de transmisie.

[citeste si]

Puși la plată

La aproape 40% din maşinile afectate s-a înlocuit cel puţin o dată ambreiajul, susţine ACCC. Rod Simms, președinte al ACCC, a explicat că, deşi erau conştienţi că trepidaţiile reprezintă o problemă de calitate, cei de la Ford le-au spus clienţilor că sunt cauzate de modul lor de a conduce maşina şi au refuzat să acorde despăgubiri sau să înlocuiască piesele defecte fără costuri.
Amenda anunţată, joi, este una din cele mai mari permise de legea privind protecţia consumatorului, a declarat Sims.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.29