Mii de clienți s-au plâns, dar fără folos.
Tribunalul federal din Australia a cerut companiei auto Ford să plătească o amendă de zece milioane de dolari australieni (7,5 milioane de dolari SUA) şi să stabilească o schemă de compensare pentru gestionarea necorespunzătoare a plângerilor clienţilor privind defectele maşinilor, transmite DPA.
Comisia australiană pentru concurenţă şi consum (ACCC) a dat în judecată Ford pentru modul în care a gestionat reclamaţiile a mii de clienţi, care s-au plâns că vehiculele trepidau sau rămâneau fără curent din cauza defecţiunilor la sistemul de transmisie.
[citeste si]
Puși la plată
La aproape 40% din maşinile afectate s-a înlocuit cel puţin o dată ambreiajul, susţine ACCC. Rod Simms, președinte al ACCC, a explicat că, deşi erau conştienţi că trepidaţiile reprezintă o problemă de calitate, cei de la Ford le-au spus clienţilor că sunt cauzate de modul lor de a conduce maşina şi au refuzat să acorde despăgubiri sau să înlocuiască piesele defecte fără costuri.
Amenda anunţată, joi, este una din cele mai mari permise de legea privind protecţia consumatorului, a declarat Sims.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News