Andreea Sava: Reguli de aur care te ajută să nu te îngrași când ții post

Rodica Mitu / 22 Martie 2019 / 17:58 Salveaza PDF Comentarii
Facebook / Andreea Sava
Descriere foto: Facebook / Andreea Sava

Andreea Sava a scris pe blogul ei despre regulile de aur care te ajută să nu te îngrași când ții post.

„Am auzit multe persoane plângându-se că s-au îngrășat și că nu înțeleg de ce fiindcă au ținut post. Problema e că multă lume pornește de la o premisă greșită și anume că îngrașă carnea când, de fapt, proteinele sunt cele care ajută cel mai mult la slăbit și la intensificarea arderilor metabolice”, a scris Andreea Sava pe blogul ei.

Iată la ce trebuie să fii atent(ă) ca să nu riști să te îngrași când ții post 


1. Nu exagera cu mâncatul de carbohidrați

Adică zaharuri, fie sub formă de fructoză, adică prea multe fructe, sau făinoase cu încărcătură glicemică mare. La care se poate adăuga un consum mare de alimente foarte sănătoase dar cu aport caloric imens, cum sunt nucile și semințele. Măsura este foarte importantă în toate iar adevărul este că alimentele de origine animală, carne sau brânză, sunt foarte sățioase așa că mănânci cantități mai mici. Asta înseamnă că trebuie să alegi făinoasele integrale, leguminoasele și multe legume.

2. Consumă proteine din alte surse

Da, există surse vegetale de proteine. Atenție, însă, asta nu înseamnă că recomand dieta vegetariană. Produsele animale sunt principalele surse de proteine iar ele sunt esențiale pentru refacerea și creșterea masei musculare. Masa musculară consumă mai multă energie, adică mai multe calorii. Simplu. În plus, consumul de carne ajută la imunitate. Cu măsură, desigur, cum trebuie de altfel să procedăm cu orice.

Mai mult, zgârciurile din carne sunt foarte importante în producerea de colagen fără care vor apărea problemele articulare, scrie Andreea Sava.

Citiți continuarea AICI.


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.27